11 טיפים של קידום אתר לעסק או חנות אינטרנטית באמצעות תוכן או בלוג עסקי

Home / בלוג טיפים ומאמרים / 11 טיפים של קידום אתר לעסק או חנות אינטרנטית באמצעות תוכן או בלוג עסקי

11 טיפים של קידום אתר לעסק או חנות אינטרנטית באמצעות תוכן או בלוג עסקי

11 טיפים של קידום אתר לעסק או חנות אינטרנטית באמצעות תוכן או בלוג עסקי – אם יש לכם אתר אינטרנט שהוא גם חנות, הנה כמה דרכים לקידום אורגני ברשת עם תוכן לחנות אינטרנטית.

בעלי עסקים רבים בטוחים ששיווק דיגיטלי או אסטרטגיית שיווק קשורים לנושא של פרסום ברשתות חברתיות , קידום ממומן , או פרסום בפייסבוק ושוכחים שגם אם יש לכם אתר אינטרנט שהוא עסקי לחלוטין או אתר אינטרנט שהוא חנות, עדיין צריך להיות בו תוכן.

למה צריך למלא את האתר בתוכן?

קודם כל, מבחינת המבקרים באתר שלכם – תדמיתית.

ברגע שאנשים נכנסים לאתר שלכם ורואים רק את המוצר או השירות, עמוד אודות וטלפון זה נראה כמו עוד עסק.

ברגע שאנשים נכנסים לאתר שלכם ומגיעים אליו באמצעות חיפוש תוכן בגוגל – קידום אורגני, הם מקבלים איזשהו ערך.

במידה ויש לכם אתר עם הרבה תוכן מקצועי בנושאים שונים שקשורים לתחום העיסוק של החברה, הם עשויים לקבל את הרושם שמדובר בחברה גדולה ורצינית, גם אם אתם עסק קטן של איש אחד.

ברגע שיש לכם אתר גדול, עשיר, מעוצב ומזמין, כשאתם עולים בתוצאות הראשונות בגוגל,

מהצד של הלקוח, זה מרגיש כאילו הוא הגיע לאתר של חברה גדולה ומקצועית שיש לה ידע וניסיון.

בואו ניקח לצורך העניין כדוגמא – חברת הובלה.

תנסו לחשוב שאתם זקוקים לשירותי הובלה ומגיעים לשתי תוצאות בגוגל :

הראשונה –  חברת הובלות עם עמוד אחד שבו מצוינים הפרטים של השירותים שהם נותנים עם טלפון להתקשרות.

השניה – חברת הובלות עם פורטל גדול של תוכן, המלצות וטיפים למעבר דירה, אתר מעוצב שנראה מקצועי.

במי יש סיכוי יותר גבוה שתבחרו? 

כמו כן, הסיכוי שתגיעו לאתר של החברה הראשונה בעמודים הראשונים של התוצאות בגוגל הוא די קלוש היות ואין להם תוכן שיקדם אותם.

מרבית האנשים היו בוחרים באתר הגדול והמעוצב כשבפועל שתי החברות הן באותו הגודל מבחינת כוח אדם, אבל החברה השניה משדרת יותר מקצועיות ונסיון מבחינת מיתוג.

במיוחד אם הם משקיעים בהרבה תוכן ו-SEO לתוכן אז הם יופיעו במקומות הראשונים ויסגרו הרבה עסקאות.

מתחילים להבין את העקרון?


אם יש לי אתר עסקי או חנות, איך אפשר לשלב בו תוכן?


 

כתיבת תוכן מקורי בכל עמוד מוצר בחנות –  לפחות 300 מילים.

אם יש לכם חנות אינטרנטית , יש לכם מן הסתם עמוד לכל מוצר.

מומלץ לייצר תוכן בכל עמוד עם 300 מילים במידה ותצליחו , ממש מעין סקירה אישית של המוצר או השירות, את היתרונות, החסרונות.

ואם קשה לכם, אפשר להכנס לאתרים שמוכרים מוצרים מתחרים ולבדוק איך הם כותבים את התוכן על המוצר או השירות שאתם מציעים.

אפשר לקחת דוגמא נהדרת מאתרים כמו AMAZON או EBAY ולראות איך הם מציעים את המוצרים עם מאות מילים בכל עמוד, מה שמביא אותם להיות הראשונים בתוצאות של מנועי החיפוש.


הוספת סרטון למוצרים הפופולאריים

הוספת סרטון סקירה, אפילו סרטון פשוט של דקה- שתיים שצולם בפלאפון שלכם יכול לשפר משמעותית את זמן השהייה של גולשים באתר , לחזק את הקידום האורגני בגוגל, וגם להוסיף עוד תנועה שתגיע מיוטיוב.

הדרך הנכונה לעבוד היא לצלם סרטון, להעלות אותו בפייסבוק בעמוד העסקי שלכם (אם זה מהפלאפון אפשר עם אפליקציית Pages Manager ) , ואז להעלות בנפרד ביוטיוב ואת הסרטון מיוטיוב להטמיע באתר שלכם.

לסרטון שתעלו ב – Youtube מומלץ להוסיף תגיות שקשורות לשם המוצר ותיאור של כ-200-300 מילים על מנת שהוא יקודם בגוגל בלי קשר להופעה באתר שלכם.


מחקר מילות מפתח – מה אנשים מחפשים וכמה?

בצעו מחקר מילות מפתח באמצעות Keyword Planner ובדקו מהם ביטויי החיפוש המדויקים שאנשים מחפשים ובאיזה נפח חיפוש ומקדו את התוכן בעמודי המוצרים לפי הביטויים הללו.


כפתורי שיתוף

הוסיפו בכל עמוד מוצר כפתור שיתוף לסושיאל – כפתור שיאפשר לאנשים לעשות שיתוף לפייסבוק, לגוגל פלוס, פינטרסט , טוויטר ולינקדאין.

כאשר הכפתור נמצא לאנשים מול העיניים סביר להניח שהם ישתמשו בו.


מוצרים מקושרים – הצעות נוספות

ודאו שיש לכם תוסף באתר שמאפשר לאנשים לראות בכל סוף רשימה עוד מוצרים מומלצים עבורם שמתקשרים למוצר שבו הם מעיינים.

אם למשל יש לכם אתר לבגדים אז למשל אחרי שמלה לילדות יכולים להופיע עוד 3-4 דגמים של שמלות לילדות.

זה בדרך כלל יכול לשפר את כמות המוצרים שהגולש רוכש ולהגדיל מכירות.


הרשמה לדיוור אלקטרוני – הרשמה לרשימת תפוצה

הוסיפו בסרגל הצידי טופס הרשמה – קוביה שבה הגולשים יוכלו להשאיר שם וטלפון על מנת לקבל עדכונים, מידע חשוב, הטבות ומבצעים.

אפשר לעשות הרשמה גם באמצעות טופס פופ אפ שיקפוץ לגולשים באתר לאחר זמן מסויים מוגדר מראש.


אפשרות לתגובות ודירוג מוצרים

מומלץ להוסיף באתר בעמודי המוצרים תוסף שמאפשר לאנשים לדרג מוצרים ולהוסיף תגובות.

יחד עם זאת, מומלץ שתהיה לכם בקרה לכל אחת מהתגובות שיתווספו לאתר היות ולפעמים אנשים שהם לא לקוחות אלא מתחרים שלכם ישמחו להוסיף תגובה לא מפרגנת. לכן, דאגו מראש להגדיר שתגובות יתפרסמו לאחר אישור שלכם, רק ודאו שאתם מבצעים מעקב אחרי תגובות שהתקבלו.


תמונות ותגיות למוצרים

חשוב שבכל עמוד מוצר יהיו לפחות 2-3 תמונות עם שם המוצר וביטוי מפתח רלוונטי שכלול בתיאור שלו.

אתם תופתעו לגלות את כמות האנשים שיגיעו לאתר שלכם בגלל תיוג נכון של תמונות. יש הרבה לקוחות שכשהם מחפשים מוצר מסויים הם יעדיפו לחפש בתמונות. כך, עשוי להיות לכם יתרון על פני המתחרים שלכם.


בלוג אישי

במידה ויש לכם אפשרות, או שאתם מוצאים דרך לחבר את הנושא, צרו בלוג אישי או בלוג על מקרים עם לקוחות, בלוג עם טיפים ומדריכים שימושיים איך לעשות דברים.


פידבקים של לקוחות

אם יש לכם מכתבי תודה או פידבקים מלקוחות, צלמו אותם והעלו לאתר בעמוד של “מה הלקוחות שלנו אומרים” .

כמובן שרצוי שיהיו לכם 3-4 פידבקים חיוביים לפחות לפני שתעלו עמוד כזה.

תוכלו לבקש מהלקוחות הקבועים שלכם שיכתבו לכם ביקורת על העסק.


חבילות מוצרים – ייחודיות

אם אתם נמצאים בשוק תחרותי, תוכלו לייצר חבילות מוצרים שיגרמו לכם לבידול על פני המתחרים שלכם.

צרו חבילות ייחודיות שמכילות מוצרים ספציפיים.

אם למשל אתם מוכרים בגדי תינוקות, צרו מארזי מתנה שכוללים מספר מוצרים ואפילו עוד כמה מוצרי טיפוח  או מוצצים פופולאריים.

נסו לחשוב מחוץ לקופסה ולראות איך אתם יכולים לעשות דברים אחרת ממה שכולם עושים.


תוכן, תוכן, תוכן!

כפי שאמרנו, כמה שיותר טקסט ותוכן באתר החנות שלכם יגרום לאתר להתקדם בגוגל בצורה אורגנית ולטפס לאט לאט בתוצאות החיפוש עד למקומות הראשונים אם תעבדו נכון.

כמות ריאלית של תוכן לאתר היא לפחות 50 עמודים עם תוכן של 300-400 מילים לפחות , אלו יכולים להיות עמודי מוצר או בלוג, הכל הולך, העיקר שיהיה תוכן רלוונטי.


 בהצלחה!

תוכלו לפתוח חשבון במערכת של One Two Sale ללא עלות כאן בקישור

Recent Posts

Leave a Comment

שקופית41צק ליסט לעבודה מהבית