15 טיפים שיגרמו למנויים של רשימת דיוור לצפות למייל הבא ולהפוך לחברים שלכם

Home / בלוג טיפים ומאמרים / 15 טיפים שיגרמו למנויים של רשימת דיוור לצפות למייל הבא ולהפוך לחברים שלכם

15 טיפים שיגרמו למנויים של רשימת דיוור לצפות למייל הבא ולהפוך לחברים שלכם

איך לעשות אימייל שיהיה מייל שיווקי טוב , דיוור אלקטרוני לעסקים עם מערכת דיוור אלקטרוני – 15 טיפים מעולים שילמדו אתכם לעשות שיווק במייל כמו המקצוענים בעצמכם.

בעידן שבו תיבת המייל של רובנו סובלת מעומס יתר ויותר מדי תוכן שיווקי, נסו לשאול את עצמכם, איזה אימייל הייתם יותר שמחים לקבל ? 

אימייל מחבר או אימייל פרסומי מחברה?

בחירה קלה נכון?

שאלו את עצמכם –

 כאשר אתם מבצעים משלוח מייל לרשימת התפוצה שלכם , האם אתם כותבים אליהם כאילו אתם ארגון או עסק גדול או כאילו אתם חברים שלהם?

אם אתם רוצים להגיע למצב שבו הלקוחות שלכם מצפים למייל הבא שלכם, אתם צריכים לשנות גישה ולהתנהג כאילו שאתם חברים שלהם ולא מישהו שרוצה לשווק להם ולהוציא מהם כסף.

הכל עניין של יחסי אמון, כמו עם חברים..

למרות העובדה שמיצוב ומיתוג עסקי הם חשובים , נסו לבחור בעיצוב מינימליסטי של המייל, והעבירו את המסר בצורה פחות פורמלית ובטון יותר אישי ונגיש, בגובה העיניים.

לפניכם כמה כללים שכדאי שתאמצו בעת כתיבת מייל ללקוחות שלכם:


אל תבזבזו את הזמן של הלקוחות שלכם

שלחו מייל רק כשיש לכם משהו חשוב או בעל ערך לומר.

בעלי עסקים רבים נוטים לשלוח מייל אחת לשבוע עם תוכן שלא תמיד רלוונטי ללקוחות ויש עסקים כמו אתרים של חנויות או קופונים שמעייפים את הלקוחות שלהם עם מיילים מספר פעמים בשבוע.

נכון שזה מוביל למכירות, אך גם ל”שריפה” של המוניטין שלכם ולנטישת לקוחות רבים מדי יום.


כבדו את רשימת התפוצה שלכם

התייחסו לכל אדם ברשימת התפוצה כאילו שהוא לקוח של מליון דולר בעסק שלכם.

אנחנו שומעים מהמון בעלי עסקים את המשפט הבא- אז תהיה נטישה, הוא רק אחד מ-5000 או מ-100 אלף מנויים. יש אחרים.

אז זהו, שאתם אף פעם לא יכולים לדעת מי מתוך הרשימה שלכם הוא זה שבדיוק עומד להזדקק לשירותים או למוצרים שלכם עוד שבוע או עוד חודש ולבצע רכישה גדולה ואולי יש כמה עשרות שכאלה.

זכרו שהרבה יותר קשה להביא אנשים חדשים לרשימת התפוצה שלכם ולגרום להם לקנות מאשר לייצר עסקאות מתוך לקוחות קיימים שכבר מכירים אתכם ורכשו מכם בעבר.


הפסיקו לדבר על הרשימה שלכם, הפסיקו לכתוב על המנויים שלכם

כתבו כאילו אתם כותבים מייל אישי ללקוח, תנו לו להרגיש חשוב.

גם אם אין לכם שם, כתבו פניה בגוף אישי. שלך, לך, וביטויים שיכולים להתאים לשני המינים.


השתמשו בשמכם האמיתי בשורת המייל – מאת.

שימו את עצמכם ואת המוניטין שלכם כבעלים של העסק כבר עם קבלת המייל, זה הכי אישי שיש.

וללקוחות זה גורם להרגיש שאתה, הבעלים של החברה, פנית אליהם באופן אישי, כלומר אתה רואה אותם באופן אישי. זה יתן להם להרגיש חשובים ויחזק את רמת הנאמנות שלהם כלפי העסק שלכם.


תנו ערך אמיתי

נתינה אמיתית לא באה ממקום של לתת כשאתם צריכים משהו. התנהגו כמו חברים. כשבא לכם לשמח חברים איך אתם נוהגים?

נהגו כך עם הלקוחות.

למשל – החלטנו לעשות מכירה מיוחדת ומבצע של 24 שעות, או אם אתם יודעים שהחופש הגדול מתקרב, חשבו על תוכן עם טיפים שיתנו לגולשים שלכם ערך – הנה 5 טיפים לחסוך בהוצאות עם הילדים, 5 טיפים להעסיק את הילדים בחופש וכו’.. וגם אם לא תהיה שום הצעה שיווקית בדיוור הספציפי זה בסדר.

תחשבו על המנויים שלכם שרגילים לקבל מכם הצעות שיווקיות ופתאום הם מקבלים מייל שכולו ערך, עם מידע שחיוני עבורם ומשמח אותם והם מחפשים את הקאטץ’ ואין.

ואז אותו לקוח יגיד לעצמו – רגע, הם באמת נותנים לי מידע כזה שימושי ככה בחינם? בלי לבקש תמורה? כנראה שהם לא כמו כולם ובאמת אכפת לחברה לתת ערך ללקוחות שלה.

גם אם הלקוח לא יגיד את הדברים בראשו במילים אלו, זה יגרום לו לעבור את הדברים הללו באופן לא מודע.

בפעם הבאה שתציעו לו משהו שיווקי, הוא יזכר בכם לטובה.

כך למעשה בונים מוניטין.


שמרו על אמינות

כאשר אנשים נרשמים לרשימת התפוצה שלכם, ידעו אותם על כך שמדי פעם הם יקבלו גם הצעות שיווקיות למייל. זה בסדר. כך הם ידעו למה לצפות.


היו אישיים במידה

כאשר אתם שולחים מייל עם פניה אישית, אפשר לשים את השם של הלקוח בראש המייל, אך רק פעם אחת. ברגע שתשלבו את השם יותר מפעם אחת זה ירגיש לא טבעי ויכול להיות לזה תחושה רובוטית.

כמו כן – חשוב!

במידה וחלק מהאנשים ברשימת התפוצה שלכם רשומים בשם שהוא סתם ולא השם האמיתי שלהם או כשמישהו נרשם בשם שהוא למשל : דני כהן חברת הפקות, שימו אנשים כאלו ברשימה שונה, ואל תדוורו להם עם שימוש בשם.

איך הייתם מרגישים אם הייתם מקבלים מייל כזה :

“היי דני כהן חברת הפקות, רציתי לשתף אותך בכמה חידושים בעסק שלנו… “


השארו בצד של הלקוחות

אם אתם מציעים הצעה שיווקית, הוסיפו משפט כגון –

אנחנו מבינים בחברה שלנו את הקשיים הנלוים לעסק בתחום השיווק ונשמח לעמוד לשירותך,

להתאים את השירות או המוצרים שלנו לצרכים שלך.

אל תהסס לפנות אלינו לעזרה נוספת ולפרטים ונשמח לתת את הכלים ולשמוע איך נוכל לעזור.


פרגנו ללקוחות שלכם על כך שקראו את המייל שלכם :

ודאו שאנשים מקבלים רווח מסויים מכך שהם קוראים את המיילים שלכם,

“פנקו” אותם בטיפ נוסף משמעותי ובעל ערך רב, או תנו להם קופון הנחה לרכישה הבאה שלהם..

כך תייצרו מצב שבו הם מצפים למייל הבא שלכם, ורוצים להמשיך לקבל מכם תכנים כי הם יודעים שיש שם בונוס.


השקיעו מחשבה בחברים שלכם – לראות את המחר

נסו לחשוב מה הצרכים שלהם, מה הם יצטרכו מחר, חשבו 2-3 צעדים קדימה.

אם למשל אתם מציעים מוצרים שכוללים למשל מתנות לחגים – דאגו חודש לפני החג ליידע אותם על המוצרים שיש אצלכם וכך תשארו במודעות שלהם ותתנו להם ערך אמיתי.

או למשל אם אתם מתכננים מכירה מיוחדת לחגים, ערכו מכירה מוקדמת רק למנויים שלכם חודש לפני החג עם הנחה מכובדת ליומיים בלבד.

כך תוכלו גם לייצר הכנסה בתקופה שנחשבת ל”רגועה” וגם אחרי שהם יקנו ויהיו מרוצים הם ישתפו את חבריהם.


תנו בונוס על שיתוף חברים

הציעו לחבריכם לקבל קופון הנחה של 5 או 10 אחוז הנחה או שובר לקבלת מוצר מתנה במידה וישתפו מוצר או תוכן ספציפי בפייסבוק שלהם.

אפשר לעקוב אחרי זה בקלות עם שימוש בהאשטאג – # ולשלוח להם הטבה, דרך הפיסבוק או דרך המייל.


 כתבו אימיילים קצרים

אל תייגעו בחפירות ארוכות, הגיעו לעניין, שימו תוכן עם קישורים, או קוביות צבעוניות עם אימג’ים מושכים ושמחים.

יחד עם זאת, השתמשו בביטויים חזקים, עוררו רגש, ותגיעו לפואנטה מהר, לאנשים אין זמן לבזבז, כבדו זאת.

כמו כן – השתמשו בשורות קצרות עד 15 מילים במשפט ורווחו בין פסקאות.


אל תעשו שימוש עם תבניות מייל שיווקי מוכנות מראש שקיבלתם מאחרים

אתם יכולים לקחת את הרעיון הבסיסי, אבל נסחו את המייל מחדש בטון האישי הייחודי שלכם, תנו לו להרגיש אישי ולא כמו מייל מכירות שמישהו אחר חיבר.

הלקוחות שלכם מכירים את הטון שלכם וזה נקרא לא טוב מהצד השני.

השתמשו בביטוי “אתה או את ” – זה יגרום לקירבה ולשבירת דיסטנס.


הוסיפו מגע אישי – שתפו ממה שעובר עליכם, אתם, לא החברה

למשל –

“גם אני מרגישה את הקושי של שמירה על תפקוד העסק כאמא ל-3 ילדים ובעלת עסק, ובכל זאת אני רוצה לשתף אתכם בכמה טיפים,
מתוך הניסיון האישי שלי שיקלו עליכם בשמירה על איזון בין חיי המשפחה והעבודה”..


לסיכום, ואנחנו חוזרים על כך – לעולם אל תמעיטו בערך של אף אדם ברשימת התפוצה שלכם

אם אנשים כותבים לכם תגובות עם ביקורת למייל, הקשיבו, הודו להם על הפידבק ולמדו מכך אם יש ממה ללמוד ותקנו להבא.

כמו כן, זכרו שאתם במערכת יחסים עם הלקוחות שלכם.

לוקח זמן לבנות מערכת יחסים ולבנות אמון.

עסק טוב זה עסק שיש לו הרבה לקוחות ותיקים ולקוחות חוזרים ולא רק הרבה לקוחות

תנו ללקוחות להכיר אתכם, גם אם אתם עומדים בראש של ארגון גדול עם מאות או אלפי עובדים.

היו אישיים. זה הבידול שלכם על פני האחרים.

זכרו שכל אחד מהמנויים שלכם מקבל עוד עשרות מיילים ביום ושאתם רוצים שדווקא את המייל שלכם יפתחו.

בהצלחה, ואם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להוסיף אותן בתגובות ונשמח מאוד אם תשתפו.


לפתיחת חשבון ללא עלות במערכת הדיוור של One Two Sale ושימוש בפיצ’רים נוספים ללא עלות כגון :

דפי נחיתה במתנה, פופ אפים באתר בחינם, הודעות SMS, הודעות קוליות,
הפצה בסושיאל ועוד מלא כלים שיהפכו את השיווק הדיגיטלי וניהול הקמפיינים שלכם לקל ופשוט, פתחו חשבון עכשיו

לחצו כאן לפתיחת חשבון בחינם

ואם אהבתם את המאמר, נשמח אם תשתפו אותו!

Recommended Posts

Leave a Comment

נתוני שימוש לסטטוסים בעמוד פייסבוקpexels-photo-196410