קידום אתרים באמצעות תוכן – מדריך ליצירת כתבות תוכן שמושכות טראפיק לאתר ולעסק שלכם

Home / בלוג טיפים ומאמרים / קידום אתרים באמצעות תוכן – מדריך ליצירת כתבות תוכן שמושכות טראפיק לאתר ולעסק שלכם

קידום אתרים באמצעות תוכן – מדריך ליצירת כתבות תוכן שמושכות טראפיק לאתר ולעסק שלכם

קידום אתרים באמצעות תוכן – מדריך של כתיבת תוכן לאתר אינטרנט שימשוך טראפיק לאתר ולעסק שלכם בלי לבזבז כסף על קידום ממומן – קידום באמצעות תוכן , קידום אורגני


קידום מאמרי תוכן 

קידום באמצעות תוכן זו דרך נהדרת לייצר טראפיק לאתר אינטרנט ולמשוך את הקהל שרלוונטי לכם.

שיווק באמצעות תוכן זו גישה שכוללת בין היתר ייצור מאמרי תוכן והפצתם לאתרי אינטרנט גדולים ונישתיים שקשורים לנישה שבה האתר שלכם עוסק.

ברגע שאתם מייצרים קישור נכנס לאתר שלכם מתוך מאמר רלוונטי באתר גדול אחר – כלומר BACKLINK- זה מעלה את הרייטינג של האתר שלכם בגוגל, מזרים אליכם תנועה מאתרים אחרים וזו נוסחה מובטחת להצלחה ביצירה פאסיבית של טראפיק לאתר.

אם אתם רוצים לייצר תוכן לאתר שלכם, כדאי קודם כל לעשות מחקר שוק על הקהל הרלוונטי שלכם, להבין מה מעניין אותו, מה הוא אוהב לקרוא , ערכו חיפוש בגוגל על הנושא ובדקו מהם המאמרים שעולים ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל , קראו אותם, הבינו וצרו כזה תוכן אצלכם.

בדרך כלל, התכנים שמופיעים ראשונים בגוגל, הם אלו שהקהל אוהב לקרוא, אלו שמייצרים הכי הרבה אנגייג’מנט – כלומר מעורבות גולשים, תכנים שאנשים נשארים זמן רב בעמוד בשביל לקרוא אותם ותכנים שהקהל מגלה בהם עניין רב.

ברגע שתייצרו כזה גם אצלכם, יהיה לכם קל יותר למשוך ולמקד את הקהל שלכם.


כלל חשוב לפני שאתם מתחילים לייצר תוכן לאתר שלכם

קראו מדריכים על יצירת תוכן שיווקי, מדריכים על מבנה של תוכן, על קידום אורגני והתחילו את מלאכת הכתיבה אחרי שיש לכם ידע בנושא.

צפו בסרטוני הדרכה ביוטיוב של מומחים מהעולם, בדקו לאיזה מומחים יש רייטינג גבוה על תוכן ו-SEO ותוכלו לקבל המון טיפים מאוד שימושיים.

תתפלאו לגלות איך מאמר שכתוב טוב אחרי מחקר מילות מפתח ושימוש בביטויים הנכונים עם המבנה הנכון, יכול להגדיל במאות ואף אלפי אחוזים את כמות הכניסות מגוגל או אפילו כמאמר ויראלי ברשת ולמקם אתכם במקומות הראשונים בגוגל בלי להוציא כסף – בצורה אורגנית (טבעית) שתחסוך לכם הוצאות של אלפי ועשרות אלפי שקלים בשנה בקידום ממומן.


בחירת נושא שקרוב ללבכם

כאשר אתם כותבים מאמר לאתר, השתדלו לבחור בנושא שקל לכם לכתוב עליו, ותנו לכתיבה לזרום ונסו לשלב בפנים את העקרונות שלמדתם.


ערכו הגהה על התוכן

במיוחד אם הוא בשפה זרה כמו אנגלית ומומלץ לבקש מחבר או בן משפחה לעבור עליו ולחוות את דעתו לפני שאתם מפרסמים.


קראו בעצמכם את המאמר ובדקו האם הוא מעניין –  האם בא לכם להמשיך ולקרוא אותו? 

ודאו שהאופציה באתר שלכם לתיקון שגיאות כתיב פעילה , או שתכתבו על מסמך וורד שידע לעשות תיקונים נחוצים ואז העבירו את הטקסט לאתר. זה רק יוציא את האתר שלכם מקצועי יותר.


אורך מאמר טוב 

מומלץ שאורך המאמרים שלכם יהיה יותר מ-300 מילים, ועדיפות ל-400-600 מילים לכל מאמר. כך גוגל יתייחס למאמרים כאל תוכן רלוונטי ולא כאל עוד מאמר לקידום.

אם קשה לכם לכתוב בהתחלה, בחרו נושא, פרקו אותו ל-5-10 נקודות ופרטו על כל נקודה בהרחבה, כפסקה וחצי או שתיים.

ככל שתבחרו נושאים שבהם יש לכם ידע והבנה, כך יהיה לכם יותר קל לכתוב עליהם.

אתם תגלו שעם קצת פרקטיקה ותרגול, אחרי 10-15 מאמרים , אתם תייצרו תוך 15-30 דקות מאמרים ארוכים של כמה מאות מילים ודי בקלות. זה פשוט ישפך מכם.

הכל עניין של פרקטיקה ופיתוח טכניקה ושחרור המעצורים של השכל.


תכתבו כאילו אתם מדברים עם חבר ומסבירים לו על נושא מסויים. 

יש אנשים שקל להם יותר להקליט את עצמם מסבירים משהו ולאחר מכן לתמלל את הטקסט.

כן. לכתוב מאמרים זו עבודה ובמיוחד אם אתם רוצים לייצר אתם שיקודם באמצעות תוכן, עליכם לייצר כמה עשרות תכנים בזמן קצר.

אפשר לשלם לכותבי תוכן אך זו אף פעם לא תהיה אותה כתיבה עם נשמה ועם חיבור לנושא כמו שאתם תוכלו לייצר.

גם אם זה ייצא לכם קצת מגומגם בהתחלה, אחרי כמה מאמרים כשהכתיבה תזרום יותר בקלות, תוכלו לחזור למאמרים הראשונים ולעשות התאמה.


היו אותנטיים

אל תנסו לחקות סגנון כתיבה של אחרים.

תנו לכתיבה לבוא לכם מהבטן, תנו את הקול והטון שלכם. כתבו כאילו אתם מדברים עם האנשים ואז ככה זה גם יעבור בצד השני.

אתם יכולים לקחת את המאמר הזה כדוגמא, כתבנו אותו כאילו שאנחנו מסבירים לחבר איך לכתוב נכון.

אז כן, הוא לא סופר מהוקצע ורשמי, אבל תודו שכנראה נעים לכם לקרוא אותו כי הוא מדבר איתכם בגובה העיניים ועובדה שהגעתם עד הלום! זה לא מובן מאליו…


נסו לתמצת את הנושא ולתחום אותו .

למשל במקום לכתוב טיפים לקידום אתרים – אם תשנו את הנושא ל- 5 טיפים שאתם חייבים להכיר לקידום אתרים, הוא ימשוך יותר אנשים.. הם יודעים שיש להם רק 5 טיפים לקרוא , וזה עשוי לעודד אותם להכנס ולקרוא את התוכן.


השתדלו להדגיש כותרות ולייצר כותרות משנה על מנת לאפשר לאנשים לדלג בין הנושאים במאמר.

זכרו – הדגש של המאמר צריך להיות על מתן מידע וערך לגולשים ולא על שיווק המוצר. רק אחרי שנתתם להם ערך, תוכלו להציע להם בעדינות או בעקיפין מידע על המוצר. 

דרך נהדרת לכך היא לכתוב מאמר על טיפים לקידום אתרים, ולשים בתוכו באנר שמקשר למערכת ליצירת מילות מפתח לדוגמא. כך אנחנו יודעים שמי שיגיע לקרוא את המאמר הזה הוא רלוונטי למוצר מסוג זה.


לסיכום, קידום באמצעות תוכן הוא דרך נהדרת להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם, להפגיש אתכם עם לקוחות פוטנציאלים ולייצר תנועה בלי להיות תלויים בגורמים חיצוניים ובלי להוציא סכומים נכבדים של כסף בשביל למשוך טראפיק ממנועי החיפוש.

שימו לב איך עסקים גדולים וחברות היום מנהלים בלוגים, החל מבנקים, מותגי מזון, חיתולים, אופנה וכל מותג שמכבד את עצמו מכילים בלוג.

כי שיווק באמצעות תוכן – פשוט עובד.

Recommended Posts

Leave a Comment

pexels-photo-300001Online Marketing