מה זה אינסטגרם Instagram , למה כדאי שיהיה לכם פרופיל עסקי באינסטגרם – שיווק באינסטגרם

Home / בלוג טיפים ומאמרים / מה זה אינסטגרם Instagram , למה כדאי שיהיה לכם פרופיל עסקי באינסטגרם – שיווק באינסטגרם

מה זה אינסטגרם Instagram , למה כדאי שיהיה לכם פרופיל עסקי באינסטגרם – שיווק באינסטגרם

מה זה אינסטגרם Instagram , למה כדאי שיהיה לכם פרופיל עסקי באינסטגרם – שיווק באינסטגרם , אינסטגרם לעסקים , טיפים וכלים להגדלת חשיפה באינסטגרם פרטי או עסקי

אינסטגרם היא הרשת הויזואלית הגדולה בעולם.

היא למעשה התחילה מאפליקציה שבאמצעותה אנשים מעלים תמונות, משדרגים אותן באמצעות שימוש בפילטרים שמעצבים את התמונה והופכים אותה למוצלחת יותר בדרך כלל ואז הם משתפים את התמונה בין החברים שלהם.

זהו. זה כל הסיפור של אינסטגרם.

אז מה בעצם יש ברשת החברתית הזו שהופך אותה לכל כך מצליחה? 

אולי זה טמון בצורך של אנשים להציץ לחיים של אנשים אחרים.

שימו לב למליוני העוקבים בחשבונות אינסטגרם של סלבריטאים בארץ ובעולם.

לדוגמא – חשבון האינסטגרם של גל גדות עם 6 מליון עוקבים ברחבי העולם, במיוחד עכשיו עם כל ההיסטריה של הסרט וונדרוומן

אינסטגרם גל גדות

אינסטגרם גל גדות

יש לאנשים את הדחף הבלתי נשלט הזה לדעת מה קורה עם האמן שהם אוהבים או מעריצים וגם אם אתם לא אמנים מפורסמים, אתם בהחלט יכולים להפוך למשפיעים ברשת אם יש לכם קצת יכולת יצירתית, מראה טוב ומיוחד, וחוש מפותח ליצירת תמונות מעניינות שימשכו את תשומת הלב של הגולשים.

ויחד עם זאת באותה הנשימה, אתם לא חייבים להראות כמו דוגמנים.

אתם יכולים לבחור תחום עניין שמתקשר לעיסוק שלכם או אפילו אם אתם אדם פרטי – אז לתחביבים שלכם – כמו אפיה, בישול, טבעונות, אהבת טבע, אהבה למכוניות, עיצוב , תינוקות, ילדים וכן הלאה.

אין פה הגדרות מובנות מראש של מה מותר ומה אסור, הכל הולך, וכמו בפוסטים בפייסבוק, גם כאן אי אפשר לדעת איזו תמונה פתאום תהפוך ללהיט ענק.


אז נתחיל מהבסיס – איך פותחים פרופיל באינסטגרם ?

זה פשוט.

נכנסים לחנות האפליקציות של גוגל או IOS , בוחרים את האפליקציה של Instagram , מורידים אותה לפלאפון שלכם ,

עושים לוג אין עם חשבון הפייסבוק שלכם על מנת שהאפליקציה תאתר את החברים שלכם, מגדירים את הפרטים וזהו. אתם בפנים.

אם יש לכם עסק, כדאי לכתוב את כתובת האתר בפרופיל.

האפליקציה תציע לכם אנשים שאתם מכירים שמקושרים לחשבון הפייסבוק שלכם ותוכלו לעקוב אחריהם. כמו כן, כאשר תפתחו חשבון שמקושר לפרופיל הפייסבוק שלכם, החברים שלכם יקבלו הודעה על כך שפתחתם חשבון והזמנה “לעקוב” אחריכם באינסטגרם.

מעקב באינסטגרם זה למעשה לקבל עדכונים בפלאפון או בחשבון שלכם בכל פעם שמישהו שאתם עוקבים אחריו מעלה תמונה ברשת אינסטגרם.

תוכלו לבטל את ההתראות ולהגדיר אותן על מנת שלא יציקו לכם כל היום.


העלאת תמונה באינסטגרם

כאשר אתם מעלים תמונה, אנשים שעוקבים אחריכם מקבלים התראה על כך ואז הם יכולים לעשות לכם לייק לתמונה. ככל שיהיו לכם יותר לייקים, כך החשבון שלכם יקבל יותר חשיפה.


איך לייצר יותר חשיפה באינסטגרם? תיוגים באינסטגרם

באינסטגרם חשבו גם על זה וייצרו את התיוגים או ה- האשטאג באינסטגרם – הסולמית – #

אינסטגרם מאפשרים לכם לקטלג את התמונות שלכם לקטגוריות רלוונטיות באמצעות שימוש בהאשטאגים והנושא.

לדוגמא, בתמונה כאן שמכילה פסטה טבעונית השתמשו בתיוגים הבאים שמכילים את מרכיבי המנה וימשכו אנשים שמתעניינים באוכל טבעוני או אוכל בכלל :  #veganpasta #artichoke#cherrytomatoes #basil #garlic #onion#delicious #deliciousfood #vegankitchen#veganfood #foodblog #mommyblogger

INSTAGRAM HASHTAG


איך אנשים מגיעים לתיוגים ונחשפים לפרופיל ולתמונות שלכם?

תתפלאו , אבל יש המון אנשים מאוד משועממים שנכנסים לתיוגים בנושאים שונים ופשוט מסתכלים על תמונות של אנשים מכל העולם.

ככל שתשימו יותר תיוגים לכל תמונה, כך תוכלו להגדיל את קהל העוקבים והחשיפה שלכם.

תמונות של טבע, אוכל, ילדים, אופנה ולייף סטייל , מקבלות את החשיפות הכי טובות.

דוגמא נוספת לתמונה לטובת סיקור מלון, שתכלס, אין בה יותר מדי חוץ מהתמונה של המלון, קומפוזיציה והרבה האשטאגס רלוונטים לתחום

Pastoral hotel kefar blum #twinfun#twinstagram #twins #twinlove#twinmama#twinmommy #identicaltwins #cutekidsclub#cutekidsmodel #hotels #pastoral#israel_times #bestoftheday #bestpic#ig_our_israel #love #sisters #princess#instagramers #hotel #instalove #israelhotel#naturebeauty #nature #joy #running #kids
#trees #green #kibutz

INSTAGRAM HASHTAG2


ועכשיו – פרופיל עסקי באינסטגרם – מה עושים עם זה?

כדאי לנסות לחשוב על דרכים יצירתיות לשלב את העסק שלכם באינסטגרם.

אם אתם עסק בתחום הלייף סטייל או צרכנות זה די פשוט, מעלים תמונות של המוצרים יחד עם כיתוב מסויים וקישור לאתר.

חשוב שבתמונת פרופיל יופיע לוגו החברה או המותג.

למשל – מותג לבגדי תינוקות יכול להעלות תמונות של תינוקות מהקולקציה.

מותג של רכבים – יכול להעלות תמונות של הרכבים במקומות שונים בארץ או בעולם.

חברה כמו הום סנטר או אייס – שיש לה מוצרים לתחזוקת הבית – יכולה להציג תמונות של מוצרים במבצע או דוגמא לשימושים שונים במוצרים. זה צריך להיות סקסי, פרקטי, מושך את העין או מייצר רגש כלשהו, על מנת שתוכלו לקבל לייקים/

דוגמא למותג בינלאומי מוביל – H&M – מותג האופנה הבינלאומי עם 27 מליון עוקבים!

INSTAGRAM H&M

או ערוץ האינסטגרם של דומינוס פיצה הבינלאומי שבינינו, אין שם הרבה מעבר לתמונות של פיצה אבל יש להם למעלה ממליון עוקבים ברחבי העולם.

INSTAGRAM DOMINOS PIZZA


סרטונים באינסטגרם

אינסטגרם מאפשרים גם להעלות סרטונים כך שתוכלו להציג את המוצר, השירות או העסק שלכם ואפילו לעשות פרסום באינסטגרם עם פרסום ממומן לפוסטים שלכם וכך להגיע למאות אלפי חשיפות בזמן קצר ותקציב קטן.


אז איך הכי נכון להתאים את אינסטגרם לעסק שלכם?

זה פשוט. חפשו באינסטגרם את המתחרים שלכם ותוכלו לקבל רעיונות והשראה.

אל תעתיקו כי זה לא נראה טוב אבל תראו איך הם לקחו את העסק שלהם שדומה לשלכם ויצרו ממנו מקור לתמונות ויראליות.

נסו לעבור על התיוגים של תמונות מובילות בתחום שלכם , לראות מה עבד בתיוגים, צרו רשימת תיוגים משלכם והשתמשו בה בכל פוסט.


טרנדים חמים באינסטגרם

יצירת מוניטין באינסטגרם לוקחת זמן. יחד עם זאת, אם יש טרנד מסויים, צרו עבורו תמונות. 

לדוגמא, עשינו חיפוש על האשטאג של ספינר – #spinner

שזה אחד המשחקים הכי חמים בקרב ילדים, נוער ואפילו מבוגרים בכל רחבי העולם.

כפי שתראו, יש כ-600 אלף תמונות עם התיוג הזה. ובטוח יש גם הרבה אנשים שמחפשים אותו.

להעלות תמונה עם ספינר ועם המוצר שלכם או הלוגו ברקע או לחשוב על דרך יצירתית לשלב אותו, יכולה להביא המון חשיפה.

כנ”ל לגבי משחקי ספורט חשובים, הופעות, צעצועים, בגדים ומותגים שונים.

SPINNER INSTAGRAM


לסיכום, תהיו יצירתיים.

תנסו לחשוב איך אתם הייתם משתלבים ומה היה מעניין אתכם כלקוחות פוטנציאלים שלכם ותנו להם את זה ארוז יפה.


אתם מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים במדור בלוג שיווק

ואם יש לכם עסק, One Two Sale היא מערכת נהדרת שמאפשרת לכם לנהל ולתפעל את הפעילות השיווקית שלכם בממשק אחד עם מגוון ערוצי שיווק וכלים מתקדמים כגון :

דפי נחיתה , הודעות SMS , מערכת פופ אפ , מערכת דיוור אלקטרוני, שרת פקסים, הפצה ברשתות חברתיות, הודעות למסנג’ר בפייסבוק ועוד פיצ’רים שכל עסק חייב. 

לפתיחת חשבון ללא עלות במערכת לחצו כאן

Recommended Posts

Leave a Comment

LINKEDIN לינקדאיןמחירון חבילת מסרונים מחירון חבילת הודעות SMS