מתי לפרסם בפייסבוק או בערוצי השיווק השונים – כל כמה זמן לשלוח הודעה

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / מתי לפרסם בפייסבוק או בערוצי השיווק השונים – כל כמה זמן לשלוח הודעה

מתי לפרסם בפייסבוק או בערוצי השיווק השונים – כל כמה זמן לשלוח הודעה

מתי לפרסם בפייסבוק או בערוצי השיווק השונים – כל כמה זמן לשלוח הודעה – ההמלצות שלנו לתדירות פרסום בדיגיטל כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות עם מייל, פייסבוק ועוד..

בעלי עסקים שמתחילים לעשות שיווק דיגיטלי לעסק שלהם, מוצאים את עצמם תוהים לא פעם, מהי תדירות הפרסום הנכונה – כל כמה זמן נכון לפרסם?

ובכן, אין תשובה אחת חד משמעית, כל עסק ומה שנכון לו וזה בעיקר עניין של ניסוי וטעיה.

יחד עם זאת, כמובן שככל שתהיה לכם חשיפה רבה יותר בערוצי שיווק שונים, כך תוכלו להגיע לקהל רב יותר של לקוחות פוטנציאלים ולייצר מודעות לשירות , לעסק או למוצרים שלכם בקרב אנשים חדשים.

ככל שתפיצו יותר, כך החשיפה תהיה רחבה יותר ותקצרו את זמן ההגעה ללקוחות.


אבל איך עושים את זה?

לא, זה לא אומר שתצטרכו לשבת מהבוקר עד הערב על ערוצי השיווק שלכם. תוכלו להשתמש ב מערכת לניהול קמפיינים שמציעה לכם תחת ממשק אחד את השליטה והתזמון מראש בכל ערוצי השיווק הדיגיטליים לעסק שלכם , כמו למשל במערכת של One Two Sale שמאפשרת לכם לעשות שימוש בניהול הקמפיין עם גאנט תכנון חודשי לעסק ולייצר פעילות אוטומטית בזמן שאתם עובדים, נחים, או נפגשים עם לקוחות.

דוגמא של לוח גאנט פעילות של קמפיין שיווקי במספר ערוצים:

שקופית42

כפי שתוכלו לראות, תזמנו בלוח שלפניכם 2 קמפיינים, אחד קצר ואחד ארוך, כשבכל תאריך תזמנו פעילות כגון : שליחת הודעת SMS, שליחת הודעה קולית, שליחת הודעת אימייל , הפצה בסושיאל ועוד.

כאשר עובדים עם מערכת לניהול קמפיינים כל מה שצריך הוא להגדיר מראש את המסרים והכלים ולהנות מהתוצאות במהלך החודש.

שקופית41

כל כמה זמן נכון לעשות פעילות שיווקית בדיגיטל?

הכנו לכם מעין לוח שינחה אתכם לגבי תזמון פעילות שיווקית והפצת מסרים שיווקיים ללקוחות בערוצי השיווק השונים.

חשוב לזכור, שכדאי להקפיד לשלוח הודעות ודיוור רק אם יש לכם משהו באמת חשוב להגיד, או מבצע מיוחד שהלקוחות לא ישארו אדישים אליו, עדכון על מוצר חדש, אירוע מכירות וכו’. אם תטרידו את הלקוחות שלכם במסרים סתמיים, אתם תאבדו אותם.


הודעות SMS – הודעות סמס

מומלץ לשלוח הודעת סמס ללקוחות אחת לחודש\ אחת לשבועיים, תלוי בפעילות העסק.

כמו כן, כדאי לשלוח ללקוחות הודעת SMS ליום הולדת , צרו לעצמכם מועדון לקוחות עם פרטים אישיים של הלקוחות שלכם. פנקו אותם בהטבה ביום הולדת.

אפשר לשלוח עדכונים על מבצעים, או אירועים שאתם מקיימים.


הודעות אימייל – דיוור אלקטרוני – מערכת דיוור אלקטרוני

הודעות אימייל מומלץ לשלוח בין פעם עד 4 פעמים בחודש, תלוי בעסק , בשירותים ובמוצרים שאתם מציעים, זאת היות והלקוחות שלכם מופצצים בעשרות מיילים.

כדאי לתת להם להתגעגע אליכם ולא להפגיז אותם פעמיים שלוש בשבוע כי אז הם פשוט יתרגלו שאתם שולחים מסרים בתדירות גבוהה ופחות יתאמצו לפתוח אותם.


הפצה בסושיאל

מומלץ לבצע הפצה בסושיאל שזה כולל רשתות חברתיות כגון: פינטרסט, לינקדאין, פייסבוק, גוגל פלוס – פעם עד 3 פעמים ביום.

קחו בחשבון שלא אותם אנשים רואים את הדברים שאתם מפרסמים ואפשר לתזמן פעילות קבועה בבוקר, צהריים ובערב, בשעות החזקות – 8-9 בבוקר, 12-13 בצהריים ו- 8-9 בערב.

אל תחששו לפרסם הרבה תכנים, אחוז החשיפה לפרסום מאוד קטן כך שיש סבירות שתגיעו כך לקהל רב ומגוון יותר.

מעבר לכך שלא תמיד אפשר לדעת איזה פרסום יתפוס יותר ואיזה פחות.

כך אתם למעשה מתזמנים פעילות שוטפת בדף שלכם שעשויה להגדיל את רמת המעורבות של הגולשים כי בדיוק תפרסמו תוכן שיעניין אותם.


דפי נחיתה

אם יש לכם מוצרים או שירותים שונים, מומלץ להקים דפי נחיתה לפחות ל-3-4 מוצרים על מנת לייצר טראפיק שיגיע ישירות מהרשתות החברתיות או מפרסומים.

לדף נחיתה יש כוח לכידה ללידים ולקוחות פוטנציאלים על מנת להגדיל את רשימת התפוצה שלכם ויכולת החשיפה ללקוחות חדשים.

דף נחיתה הוא עמוד ממוקד שמאפשר לנו הנעה לפעולה למבקרים – להשאיר פרטים או לבצע רכישה.


לינקדאין  LINKEDIN

העלאת פוסט – פעם- פעמיים ביום. אם אתם מנהלים עסק  ועובדים מול ספקים או לקוחות ממגזר עסקי ספציפי, כדאי לכם מאוד להשקיע גם בערוץ של לינקדאין.

הרשת החברתית העסקית הזו מתחילה לתפוס תאוצה בארץ בשנה האחרונה ומאות אלפי ישראלים מהמגזר העיסקי פשוט חיים בה כמו שאנשים נמצאים בפייסבוק.

היתרון הגדול של לינקדין הוא שהיא תאפשר לכם להנות מתוכן רלוונטי בהתאם לניסיון המקצועי ותחומי העניין שלכם.

כמו כן, פרסום בלינקדאין הוא מאוד אפקטיבי היות ויש אפשרות לפלח את קהל היעד בצורה מאוד מדוייקת.

הסטטוסים בלינקדאין צריכים להיות יותר מקצועיים ועסקיים, כמו למשל כתיבת מאמרים בתחום העיסוק שלכם ושיתוף שלהם, או סטטוסים שמעידים על ההבנה והידע המקצועי שלכם, שימשכו אנשים רלוונטים לשיתופי פעולה וקשרים עסקיים.


קידום ממומן – PPC  רימרקטינג

אם אתם משקיעים בקידום ממומן, מומלץ לעשות רימרקטינג – כלומר , להוסיף פיקסל שיאפשר לכם “לעקוב” אחרי המבקרים באתר ולהציע להם פרסום במדיות השונות בהם הם מבקרים באמצעות מודעות גוגל או פייסבוק.

באמצעות רימרקטינג אנחנו למעשה יכולים לפנות לקהל שכבר ביקר באתר שלנו ונחשף למוצרים ולשירותים שלנו והסיכוי שהוא יבצע רכישה או ישאיר פרטים לליד, הוא גבוה יחסית.

במידה ואתם עושים קידום ממומן, שימו לב לפילוחים שאתם בוחרים ולקהלי היעד.

מומלץ להגדיר את תקציב הקמפיין בהתחלה לפי סכומים קטנים ולעשות ניסוי וטעיה עם 3-4 קמפיינים שונים עם מסרים אחרים וגרפיקות שונות על מנת  לבדוק איזה מהקמפיינים הכי אפקטיבי ולאחר מכן להעביר את רוב התקציב לקמפיין הזה.

במידה ואתם משקיעים תקציב בקמפיין ממומן, מומלץ לקחת חלק מהתקציב הזה על מנת לייצר תוכן רלוונטי שיהוה תשתית לטראפיק אורגני ללא תשלום מגוגל.

אתר עם 40-50 תכנים בנושא ספציפי ייצר עבורכם לטווח הרחוק תנועה של כמה מאות עד כמה אלפי גולשים בחודש. בלי להוציא כסף.


ערוץ וידאו – סרטונים ביוטיוב

ערוץ וידאו הוא דרך נהדרת לייצר תוכן ויראלי ולמשוך תנועה נוספת לאתר שלכם ועל הדרך לקבל חשיפה ברשת.

מומלץ להעלות סרטון אחת לשבוע או שבועיים.

אם אתם עסק קטן ועצמאי, אתם לא חייבים להעלות סרטונים סופר מקצועיים . לפעמים גם סרטון קצר של 2-3 דקות עם טיפים טובים יכול לעשות את העבודה ולמשוך אנשים. שימו לב לסרטונים הכי ויראלים ברשת, רובם צולמו עם מצלמות ביתיות.

הכי חשוב כאשר אתם מעלים סרטון – תכתבו לו תוכן של 100-150 מילים, תוסיפו לו תגיות ותנסו לבחור את הנושא לפי רלוונטיות של חיפושים אחרים ברשת.


עמוד אוהדים בפייסבוק

בפייסבוק מומלץ לפרסם 2-3 סטטוסים ביום על מנת להגיע לחשיפה טובה לקהל שלכם.

כמו כן, מומלץ לעבור מדי פעם על נתוני החשיפה של הפוסטים הקיימים ופשוט למחזר דברים מלפני חודש, או חודשיים ויותר – את הפוסטים החזקים.

גם ככה החשיפה בעמוד אוהדים בפייסבוק היא רק לאחוז אחד מהאוהדים , על כן כדאי לשים כמה שיותר תוכן כדי לשמור על פעילות בדף.


הודעות פוש  – הודעות PUSH

הודעות פוש הן פונקציה שמאפשרת למבקרים באתר שלכם להרשם לקבלת עדכונים על הדסקטופ – במחשב, או בטלפון הנייד – כהודעה.

הודעות פוש מומלץ להפיץ בתדירות של פעם- פעמיים בשבוע, עם פרסום של תוכן חדש ומעניין או פרסום של מבצע חם ללקוחות שלכם.

באמצעות מערכת One two sale תוכלו בעתיד הקרוב להוסיף הודעות פוש לאתר שלכם בקלות.


באנר POP UP  – באנר פופ אפ

מומלץ להגדיר את באנר הפופ אפ להופיע באתר אחרי 30 שניות לפחות ולא ישר איך שהגולש נכנס לעמוד.

כמובן שצריך לקחת בחשבון את הפקטור של זמן שהות ממוצע לגולש באתר. במידה וזמן ממוצע לגולש הוא 30 שניות, נגדיר את הבאנר להופיע אחרי 20 שניות. במידה וזמן ממוצע הוא דקה וחצי או שתי דקות, אפשר בהחלט להגדיר את הפופ אפ להופיע אחרי 30-40 שניות.

באנר פופ אפ יכול לשמש אותנו כדי ללכוד לידים או להפנות את המשתמשים לעמוד אחר באתר שבו יש מבצע או מוצר שנרצה לקדם.

מצגת בלוגים ועסקים חלי גרסיאלה יולי 17


 כתיבת תוכן לאתר – בלוג

במידה ואתם רוצים אתר שגם מושך אליו טראפיק באופן אורגני ועובד בשבילכם בלי שתצטרכו לממן קידום כל הזמן בפייסבוק או בגוגל, הסוד הוא לייצר תוכן.

תוכן ממוקד, תוכן איכותי, תוכן עם ערך פרקטי ללקוחות ולקוחות פוטנציאלים. שכל מה שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים בגוגל בהקשר למוצר או לשירות שלכם או דברים קרובים – יופיע כמאמר אצלכם באתר.

יש לכם בבלוג שלנו מגוון מאמרים על יצירת תוכן לבלוג עסקי.

אם אתם רוצים לקוחות מהירים – תעשו פרסום ממומן.

אם אתם רוצים לייצר מוניטין ותשתית לאתר שיעבוד בשבילכם גם כשאתם בחופש או ישנים, בלוג זו הדרך.

המינון הנכון לכתיבת תוכן בבלוג הוא בין פעם אחת לשלוש פעמים בשבוע.

כן , אנחנו יודעים שזה הרבה אבל אם אתם רוצים שגוגל יבין שיש פה אתר שעוסק בנישה מסויימת , אתר עם תוכן רלוונטי ומעניין לגולשים, זו הדרך למשוך את תשומת הלב של מנועי החיפוש של גוגל שאוהבים תוכן דינמי שמתעדכן.

זו הסיבה שבלוגים ואתרי חדשות הם בעלי הקידום האורגני הכי טוב ברשת.

כי הם מתעדכנים באופן תדיר , כי מתמידים בהם לאורך זמן וכי הם מספקים מידע ותוכן שאנשים מחפשים.

זה הסוד.

מכאן – הבחירה היא שלכם.


אנחנו מזמינים אתבם לפתוח עכשיו חשבון ללא עלות במערכת של One Two Sale ולהנות מיצירת קמפיין במגוון ערוצי שיווק החל מהחבילה החינמית שלנו בהתאם לצרכי העסק שלכם, 

תנסו, מחכים לכם!

לפתיחת חשבון לחצו כאן

Recommended Posts

Leave a Comment

pexels-photo-316465pexels-photo-159991