מה זה שיווק דיגיטלי – שיווק רב ערוצי – שיווק באינטרנט ולמה עסק צריך את זה?

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / מה זה שיווק דיגיטלי – שיווק רב ערוצי – שיווק באינטרנט ולמה עסק צריך את זה?

מה זה שיווק דיגיטלי – שיווק רב ערוצי – שיווק באינטרנט ולמה עסק צריך את זה?

מה זה שיווק דיגיטלי – שיווק רב ערוצי – שיווק באינטרנט ולמה עסק צריך את זה? כל מה שרציתם לדעת על  שיווק בעידן הדיגיטל, גם אם אין לכם ניסיון קודם. מערכת לניהול שיווק דיגיטלי , מערכת לשליחת הודעות ועוד דרכים לחסוך לכם זמן וכסף.

שיווק רב ערוצי מתחייחס לאינטראקציה מול לקוחות באמצעות שילוב של ערוצים ישירים ועקיפים על מנת לתקשר עם לקוחות ולקוחות

פוטנציאלים.

התקשורת עם הלקוחות נעשית באמצעות שימוש במספר ערוצים :

  • אתרי אינטרנט
  • חנויות
  • קטלוגים
  • דיוור אלקטרוני
  • דיוור ישיר באמצעות דואר
  • שימוש בסמארטפון
  • ועוד

שיווק במספר ערוצים מעודד את הלקוחות שלך ולקוחות פוטנציאלים לבצע פעולה ולהגיב – לרכוש את המוצר או השירות שלך באמצעות הערוץ שאותו הם יבחרו.

250 DIGITAL MARKETING

למעשה, שיווק באמצעות ריבוי ערוצים הוא מתן בחירה ללקוח באיזה ערוץ נוח לו יותר להגיב.

החשיבות של שיווק בערוצים רבים

שיווק רב ערוצי חשוב בשל הסיבה הפשוטה – אתה והעסק שלך צריכים להיות היכן שהלקוחות שלך נמצאים.

כיום הלקוחות נמצאים בכל מקום.

אתה צריך למצוא גם את הדרך שהכי נוחה להם לתקשר מולך.

רוצים עוד סיבה טובה למה כדאי לכם לפעול במספר ערוצים במקביל?

לקוחות שנחשפים למוצר או שירות במספר רב של ערוצים , בדרך כלל קונים פי 3 או פי 4 יותר מעסק שמשווק להם בשיווק רב ערוצי מאשר עסק שמשווק להם רק בערוץ אחד.

תחשבו על זה ככה לדוגמא.

נגיד והעסק שלכם משווק בעיקר באמצעות מיילים ופייסבוק ללקוחות שלכם.

יצאתם במבצע מאוד אטרקטיבי שמציע הנחה משמעותית למשך 3 ימים.

החלטתם לפרסם אבל פתאום יצא מצב שלכמה לקוחות שלכם יש בדיוק ימים עמוסים ואין להם זמן להגיע לכל עשרות המיילים שלהם. עשיתם גם פרסום בפייסבוק ואולי רימרקטינג בגוגל, אבל הלקוחות שלכם, עסוקים עם העבודה, או עם דברים אישיים שקורים להם בחיים

רוב הסיכויים שאין להם זמן לגלוש ברשתות חברתיות ובטח שלא לענות למיילים.

אם למשל תבחר לשלוח להם בנוסף גם SMS , הסיכוי שהם יפספסו את ההודעה שלך קלוש עד אפסי.

כך שלמעשה, מדובר על הגעה ללקוח באמצעות מספר ערוצים, לפזר את הביצים במספר מקומות ולקצור תוצאות בקלות .

אין ספק שללקוחות שלנו היום, יש הרבה יותר שליטה על תהליך הקניה מאשר למשווקים. בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, הרבה מהלקוחות מעדיפים היום לבחור דרך תקשורת כזו או אחרת מול המשווקים שמפציצים אותם באינפורמציה מכל עבר.

היום יש דרכים רבות יותר מבעבר להגיע ללקוחות הרלוונטיים שלנו. בין אם באמצעות שימוש במגוון ערוצי שיווק , יותר ממה שיכלנו לדמיין עד לפני שנים מעטות.

מספר ערוצי השיווק ללקוחות רק הולך וגדל עם ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות ולמעשה בעל עסק שיבחר להשתמש במגוון הכלים שעומדים לרשותו וינצל אותם בחכמה, רק ירוויח ויוכל להשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים שלו.

The small boy

האתגרים

הודעות אישיות

תודות להתפתחות של הערוצים ואפשרויות הבחירה שנצבות בפני הלקוחות, משלוח של ההודעה הנכונה לקהל הנכון לא תמיד מספיקה.

הלקוחות שלך לא צריכים רק לקבל את ההודעה שלך ולקרוא אותה, הם צריכים להיות במצב של קבלה ובטיימינג הנכון שיניע אותם לפעולה שזה אלמנט לא פחות חשוב מערוץ השיווק שאותו בחרת.

תזמון מושלם

משווקים שרוצים להשאר עדכניים בעידן הדיגיטלי המתפתח, צריכים לתזמן קמפיינים תוך שימוש בכמה כלים, ממש כמו מנצח על תזמורת.

כל כלי צריך להגיע בזמן הנכון, במינון הנכון, בצורה הנכונה על מנת לייצר אפקט מתמשך שמתנגן בהרמוניה ועובר בצורה הכי טובה ללקוחות.

למשל – תכננתם קמפיין השקה.

ביום הראשון – הלקוחות יקבלו מייל שמעדכן אותם על תחילת הקמפיין.

ביום השלישי הם יקבלו אסמס שמזמין אותם להנות מהמבצע.

ביום הרביעי – פרסום בפייסבוק.

ביום החמישי – הודעה קולית

ביום ה-9 – מייל נוסף עם עדכון על מוצרים נוספים ותוכן עם ערך.

ביום ה-11 – מייל עם תכנים נוספים

ביום ה-13 – אסמס שהמבצע עומד להסתיים

ביום ה-15 – הודעת תמונה באמצעות הודעת סמס שהיום יום אחרון למבצע

כך למעשה, אין סיכוי שהלקוחות שלכם יפספסו את המבצע והסיכויים שהם יקנו גבוהים הרבה יותר מאשר אם תשלחו רק מייל פעם בשבוע.

מעקב אחרי התוצאות

אתם תגלו עם הזמן שיש לקוחות מסוימים שמגיבים טוב יותר למיילים, לקוחות שמגיבים טוב להודעת אסמס ולקוחות שמגיבים טוב להודעה קולית.

עם עבודת פילוח נכונה, תוכלו לייצר לעצמכם סגמנטים לטובת עבודה עתידית מול אותם לקוחות קיימים לטובת מבצעי שיווק נוספים.

ברגע שתתנו ללקוח מה שהוא אוהב כמו שהוא אוהב, הסיכוי שהוא יקשיב לכם וירצה לקנות, גבוה יותר.

לכן, שימוש בריבוי ערוצי שיווק, יכול לתת לכם תוצאות משמעותיות.

איך עובדים עם מספר ערוצי שיווק במקביל?

  • אפשר לעבוד כיום עם מספר מערכות שונות במקביל כגון:
    מערכת CRM – מערכת לניהול לקוחות
  • מערכת לשליחת הודעות SMS
  • מערכת דיוור אלקטרוני
  • מערכת לשליחת הודעות קוליות
  • מערכת לשליחת הודעות תמונה
  • מערכת להפצת תוכן ברשתות חברתיות
  • מערכת לדפי נחיתה
  • מערכת לפופאפ לאתר אינטרנט

ואפשר לעבוד עם מערכת אחת קלה ופשוטה לשימוש שעושה עבורכם הכל.

LANDING 728

one two sale מציעים מערכת חדשנית שמציעה לכם ניהול קמפיינים ולקוחות עם שימוש בערוצי שיווק רבים והכל ממקום אחד ובעלויות משתלמות שגם יחסכו לכם כסף.

אל תדאגו, גם אם זה נשמע מפחיד, יש לנו סדרת סרטונים שמסבירה את כל מה שאתם צריכים לדעת – החל מהשימוש במערכת עם צילומי מסך פשוטים ומובנים וכלה בבלוג ואתר שהוא כולו אקדמיה לשיווק שתוכלו למצוא בה כל מה שצריך לדעת כדי להפוך לאנשים שמבינים בכל נושא השיווק בדיגיטל.

גם אם יש לכם אנשים שעושים עבורכם את כל נושא השיווק בעסק באמצעות סושיאל ודיגיטל, כדאי מאוד שתדעו בעצמכם איך עושים את הדברים, להבין את העקרונות הבסיסיים מאחורי עולם השיווק הדיגיטלי כי ידע זה כוח וככל שיהיה לכם יותר ידע והבנה מהמתחרים שלכם בכל מה שקשור לחדשנות בשיווק, כך תוכלו להשיג יתרון משמעותי בשוק שלכם!

ומה שהכי טוב בכל הסיפור זה שאתם לא צריכים לעבוד קשה. ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת במקום אחד.

אז למה אתם מחכים?

פתחו עכשיו חשבון בחינם במערכת המופלאה של one two sale שתאפשר לכם לקחת שליטה על העסק שלכם ולהגיע יותר בקלות ללקוחות שלכם.

וכן, אנחנו מתכוונים בעיקר ללקוחות הקיימים שלכם, אלה שכבר מכירים אתכם , הלקוחות שקנו מכם.

להם יהיה לכם הכי קל למכור!

ולאט לאט תוכלו להתרחב ולהגיע לקהל חדש שגם יהפוך לקהל הלקוחות הקבועים שלכם.

להתחברות לניסיון למערכת של ONE TWO SALE  עם ריבוי ערוצי שיווק ללא תשלום :

לפתיחת חשבון ללא עלות לחצו כאן 

Recommended Posts

Leave a Comment

AdobeStock_97038876-1024x1024top_banner-1024x557