פופ אפ בשביל אתר אינטרנט – יצירת לידים – למה זה טוב , איך משיגים לידים

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / פופ אפ בשביל אתר אינטרנט – יצירת לידים – למה זה טוב , איך משיגים לידים

פופ אפ בשביל אתר אינטרנט – יצירת לידים – למה זה טוב , איך משיגים לידים

 פופ אפ בשביל אתר אינטרנט – יצירת לידים – למה זה טוב  – איך להשיג לידים , יצירת לידים , טופס הרשמה לאתר – איך עובדים עם פופאפים ואיך לייצר לידים מהאתר שלכם

מה זה פופ אפ?

פופ אפ הוא באנר – תמונה או טופס הרשמה שמופיע לאנשים המבקרים באתר שלכם, על מנת לקדם מוצר, שירות, מבצע או הרשמה לדיוור.

הרבה אנשים חוששים משימוש בפופ אפ באתר שלהם מחשש שהוא יבריח את הגולשים והמבקרים.

יחד עם זאת, הוכח כי שימוש נכון בפופ אפ באמצעות עיצוב ודרכים מסוימות, עשוי להיות אפקטיבי ולשפר את אחוז ההמרה של האתר והעסק שלך.

באמצעות יחס המרה נכון, קל יותר להפוך מבקרים באתר ללקוחות.

זו המהות הבסיסית של שימוש בפופאפ.

למה כדאי בכלל להשתמש בפופ אפ?

תחשבו על זה שיש לכם חנות פיזית עם המוצרים שלכם.

נאמר ובחנות מבקרים ביום 100 אנשים.

כ-5% מהמבקרים מבצעים רכישה בממוצע.

ה-95% הנותרים, נכנסו לחנות, עשו סיבוב, ראו את המוצרים,

התרשמו מהמחירים ויצאו כמו שנכנסו.

4

למה לקוחות נכנסו לחנות שלך?

יתכן וחיפשו מוצר מסוים ספציפי אבל העובדים היו עסוקים עם לקוחות אחרים, הם לא מצאו אותו ויצאו.

יתכן וסתם היו בסביבה והחנות נראתה להם מעניינת.

יתכן והם עושים סקר שוק לקראת רכישה של מוצר מסוים שאתה מחזיק והגיעו לחנות שלך אחרי שחיפשו ברשת.

יתכן וקיבלו המלצה מחבר על החנות שלך.

ובינתיים, 95% מהלקוחות הפוטנציאלים שלך יצאו מהחנות מבלי לבצע רכישה.

נסה לחשוב על דיילת נעימה שהיתה מקבלת את פניהם ומציעה להם להרשם לרשימת הדיוור של החנות על מנת להתעדכן במוצרים חדשים, מבצעים, דילים ותכנים עם טיפים שקשורים לתחום של החנות שלך.

האם יתכן ולפחות 10-30% מהקונים יסכימו להשאיר את הפרטים או “להצטרף למועדון הלקוחות של החנות” ללא עלות או התחייבות מצידם?

בהחלט יתכן שכן.

זה מה שקורה עם המבקרים באתר שלך.

הם נכנסים, מעיינים, קוראים ורובם יוצא החוצה מבלי להשאיר שום פרטים.

כאשר משתמשים בפופ אפ, אפשר לכוון את המבקרים באתר לעמוד ספציפי של מבצע או מוצר שאתם רוצים לקדם.

אפשר להציע להם להשאיר שם, מייל ולפעמים טלפון על מנת לעדכן אותם במבצעים מיוחדים השמורים לחברי המועדון.

גם אם רק 5% או 10% יחליטו להשאיר את הפרטים שלהם ונאמר ומדובר ב2-10 לקוחות, זה עדיין, 2 עד 10 אנשים שמתעניינים בעסק ובמוצרים שלך.

2 עד 10 אנשים ביום שישאירו פרטים כדי שתוכל לדוור להם ולהציע להם הצעות שיווקיות שעשויות להיות רלוונטיות עבורם.

יש סיכוי גבוה שבהמשך הם יהפכו ללקוחות שלך וירצו לצרוך ממך מוצרים.

אז למעשה,

אפשר להתייחס לפופ אפ כאל דיילת שעומדת בכניסה או ביציאה מחנות.

נסו לחשוב איזו דיילת אתם הייתם רוצים לפגוש.

נסו לעצב פופ אפ נעים לעין, כזה שיעורר רגש אצל הגולשים ויגרום להם להשאיר לך את המייל והטלפון שלהם.

פופ אפ לדוגמא באתר תוכן

פופ אפ לדוגמא באתר תוכן

איך מתקינים פופ אפ?

במערכת הניהול של One two sale יש לכם את האפשרות לבנות פופ אפ של טופס הרשמה או באנר פרסומת שיכול לעזור לכם לאסוף את הנתונים של הגולשים והמבקרים באתר שלכם.

תוכלו להשתמש בשירות כבר בגרסת החינם של המערכת ללא תשלום!

נסו עכשיו את מערכת הפופ אפ של One two sale

ותוכלו להנות ממגוון כלים לניהול השיווק לעסק שלכם, אקדמיה עם המון תוכן ומדריכים מקצועיים ומצולמים בוידאו שיסבירו לכם שלב אחר שלב איך להוסיף את הפופ אפ לאתר שלכם.

 

Recommended Posts

Leave a Comment

17u - bahn / metro subway