9 אסטרטגיות של הפצה בפייסבוק ורשתות חברתיות להגדלת מעורבות הגולשים – פייסבוק איך לעבוד נכון

Home / בלוג טיפים ומאמרים / 9 אסטרטגיות של הפצה בפייסבוק ורשתות חברתיות להגדלת מעורבות הגולשים – פייסבוק איך לעבוד נכון

9 אסטרטגיות של הפצה בפייסבוק ורשתות חברתיות להגדלת מעורבות הגולשים – פייסבוק איך לעבוד נכון

9 אסטרטגיות של הפצה שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות להגדלת מעורבות הגולשים  – פייסבוק , פעילויות גולשים , הפצה במסנג’ר , מודעות פייסבוק – איך לעבוד נכון

כל בעל עסק חדש או ותיק כבר יודע ששיווק ברשתות חברתיות הוא חלק חובה בפעילות השיווק הדיגיטלי בעסק שלכם.

ועדיין, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק , העלאת קישורים לתוכן באתר ופרסום מודעות פייסבוק עם קידום ממומן, לא מספיקים בשביל להביא אתכם למקום שבו העסק משגשג ויש לכם הרבה תנועה שמגיעה מסושיאל.

אז איך נכון לעבוד מול פייסבוק?

קודם כל, צריך לתכנן ולבנות אסטרטגיה.

כדאי מאוד לייצר קוד פיקסל של פייסבוק שישב באתר שלכם כך שאם תרצו לקדם מוצרים או פעילויות באמצעות מודעות פייסבוק, כדאי לכם לעשות את זה באמצעות רימרקטינג – כלומר פרסום לקהל שכבר ביקר באתר שלכם, ראה את המוצרים ויש סיכוי גבוה שהוא גם ירצה לבצע רכישה יותר מאשר אדם שלא נתקל במוצרים שלכם עד כה.

במאמר שלפניכם נסקור 9 אסטרטגיות לשיווק והפצה בפייסבוק עם דרכי פעולה שכדאי לכם לאמץ לטובת שיווק דיגיטלי וגם שיווק בפייסבוק : 

9 אסטרטגיות להפצה בפייסבוק ורשתות חברתיות

פעילויות גולשים

פעילויות גולשים הן דרך נהדרת למשוך אוהדים נוספים לעמוד עסקי בלי להוציא יותר מדי כסף.

תוכלו לקיים פעילות גולשים ולתת להם מוצר או שירות שלכם במתנה. במידה וזה משהו חדש שעדיין אנשים לא מכירים או מוצרים בסכום נמוך ואם אתם ממש רוצים לעשות באז גדול, תוכלו להציע לגולשים אפילו שובר אירוח במתנה של לילה בצימר או גיפט קארד של תו הזהב או BUY ME בשווי של כמה מאות שקלים.

זה בהחלט יוכל למשוך תשומת לב של גולשים רבים ברשת, להגדיל את החשיפה שלכם ולהגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים.

ייתכן ואם למשל תתנו שובר של תו הזהב תמשכו גם גולשים שהם לא בדיוק הלקוחות שלכם, אבל כל מי שייכנס לעמוד במסגרת הפעילות ייחשף למוצר ואולי מחר יצא לו לנהל שיחה עם חבר שקשורה למוצר שלך והוא יזכור אתכם.

אפליקציה לפעילות גולשים בפייסבוק

אפשר לקיים פעילויות גולשים באמצעות שימוש באפליקצית GLEAM שעולה כ-10 דולר לחודש ומקנה לכם מגוון אפשרויות ופעילויות בסושיאל עם דוחות מפורטים.

את הפעילות בפייסבוק תוכלו לקדם באמצעות אתר האינטרנט שלכם, להפיץ בקבוצות רלוונטיות ברשת ולייצר באז.

דאגו להצטרף כבר היום למגוון קבוצות פייסבוק שיש בהן את קהל היעד שלכם וסיכוי ללקוחות פוטנציאלים וגם בקבוצות גדולות של פרסום חינם לעסקים, או קבוצות של תושבים בערים שונות.

אירועים – FACEBOOK EVENT

יצירת אירוע בפייסבוק היא דרך נהדרת לקבל חשיפה ותשומת לב.

אפשר להקים אירוע – EVENT בפייסבוק לתאריך השקה של מוצר או שירות חדש, גם אם זה רק ברמה של השקה “וירטואלית” כמו למשל – השקה של קולקציית קיץ חדשה של תיקי גן וילדים 

ולקבוע תאריך יעד לפעילות . בינתיים תוכלו לצרף חברים ואוהדים מהעמוד יראו את הפרסומים שמופיעים בו. עד למועד האירוע וגם אחריו, אנשים יקבלו התראות בפייסבוק על דברים שקשורים לאירוע.

תוכלו לשתף ולהפיץ אותו בפייסבוק ולקבל חשיפה נוספת.

במידה ואתם עסק עם חנויות ופותחים חנות חדשה למשל, יצירת EVENT בפייסבוק היא דרך נהדרת לייצר באז סביב האירוע.

בתום האירוע יהיה לכם נוח להמשיך לפרסם שם ולהמיר את הנרשמים לאירוע לגולשים באתר באמצעות שיתוף תכנים רלוונטיים ומעניינים בעמוד האירוע.

אירוע אונליין – תוכלו לעשות EVENT לשידור חי של וובינר, הרצאה או אפילו מסיבה שאתם עורכים בחברה לעובדים. 

כאשר יש שידור חי בפייסבוק בדרך כלל מי שחבר בעמוד מקבל על כך התראה וכך גם החברים שלכם. לאחר השידור, תוכלו להטמיע את הקוד של הוידאו באתר שלכם או לשתף אותו בפייסבוק.

אפשר לעשות גם אירוע לשעה ספציפית שבה אתם נמצאים בשידור חי ועונים על שאלות. מעלים עמוד לאירוע כשבוע לפני ונותנים לאנשים להרשם לשם. כך אתם מיצרים יותר חשיפה ומודעות למותג או לשירות שלכם.

תקשורת עם אוהדים בעמוד פייסבוק

הדרך הכי טובה להניע אוהדים לפעולה היא באמצעות שאילת שאלות ופשוט לדבר איתם.

אתם יכולים לבקש מהאוהדים שלכם טיפים למשהו ספציפי שמתקשר, או אפילו לשאול שאלה אישית לא קשורה לעסק כגון – אשמח להמלצות לטלפון נייד חזק ואיכותי – עם מה אתם משתמשים והאם אתם מרוצים?

שאלה מסוג זה יכולה לגרור עשרות תגובות והרבה פעילות לעמוד העסקי שלכם, ובמקביל, תדאגו לשתף תכנים ולקדם את המוצרים והשירותים שלכם בעמוד. אם מישהו כבר נכנס לעמוד, רוב הסיכויים שהוא ילחץ על LIKE ויצפה בתכנים נוספים.

למשל בחג – אתם יכולים להעלות פוסט חגיגי של – שתפו אותנו בתמונות של מאכלים שהכנתם לערב חג

אפשר לבקש מהגולשים בכל פוסט ללחוץ לייק ולשתף.

אפשר לשאול את הגולשים מה היה מעניין אותם לקרוא, או איזה מוצרים היה מעניין אותם לרכוש מכם או מוצרים שהיו רוצים שתמכרו.

תתפלאו לגלות כמה תשובות מעניינות אתם תקבלו!

אפשר לכתוב שאתם שוקלים להביא מוצרים חדשים, לשים תמונות של המוצרים ולשאול את הגולשים איזה מוצרים היה מעניין אותם לרכוש.

דברו איתם. תנו להם להרגיש שהם חברים שלכם ושהדיעה שלהם חשובה לכם.

תנו להם להרגיש שעמוד הפייסבוק שלכם זה הבית שלהם. כשהם מעלים תכנים, אם זה מעניין, שתפו אותם בעמוד הראשי, ותייגו אותם – תודה ל.. דנה על התמונה המדליקה של המוצר שלה .. וכו’.

שיתופי פעולה

שיתופי פעולה עם קולגות וחברים הם דרך מצוינת לקבל חשיפה לקהל נוסף. רק שימו לב שהאדם שאיתו אתם עושים שיתוף פעולה באמת יכול לתרום לכם מבחינת הקהל הרלוונטי לעסק שלכם.

אפשר לעשות סקירה של מוצר של קולגה ולתת אותה במתנה למי שישתף הכי הרבה או יכתוב סיבה מספיק טובה ללמה כדאי לכם לבחור בו.

אפשר לעשות וובינר משותף או שידור חי שישותף לאחר מכן בעמוד העסקי והפרטי שלכם ושל השותף.

אפשר לשים פוסט אורח מהאתר של השותף אצלכם ושהוא ישים אצלו. WIN WIN .

יצירת קוד QR

קוד QR הוא דרך נהדרת למשוך תנועה לאתר שלכם. תוכלו לייצר קוד QR בקלות באמצעות מגוון מחוללים, בחיפוש של

qr code generator בגוגל.

אתם פשוט מכניסים לינק ותוכלו לקבל ברקוד שאותו אנשים יוכלו לסרוק ולהכנס דרך הסלולר לאתר שלכם.

אתם יכולים להשתמש בקוד QR כקישור לעמוד נחיתה להרשמה לאירוע, להשקה, לרשימת דיוור, או לקבלת קופון למוצר.

יש משהו מדליק וטכנולוגי בסריקה של הקוד QR ואנשים עושים אותו די מהר.

כמו כן, תוכלו להכין קוד QR  לעמוד הפייסבוק שלכם ולשים קוביה באתר שמזמינה את הגולשים לסרוק ולהצטרף כאוהדים לעמוד.

לפניכם קוד QR שהכנו תוך שניות אחדות – פרגנו לנו בלייק :

FACEBOOK QR ONETWOSALE

מודעות פייסבוק

במידה ואתם רואים שיש לכם פוסט שהוא ויראלי עם אחוזי צפיה גבוהים, כדאי לכם להשקיע סכום קטן בקידום ממומן במודעות פייסבוק.

כדאי לעשות את הקידום לקהל היעד שלכם דרך פיקסל ובמידה ולא אז לקהל היעד של האוהדים בעמוד והחברים שלהם.

בסכום של עשרות שקלים בודדים תוכלו להגיע לחשיפה מאוד גדולה של אלפי אנשים. לכן, כדאי לבחור אימג’ים מוצלחים וצבעוניים שמושכים את העין.

כמו כן, מומלץ להכין טקסט יחד עם התמונה באמצעות אתר CANVA.COM שיאפשר לכם לייצר בחינם תוך דקות ספורות מגוון באנרים לשימוש. אנשים בדרך כלל מסתכלים על התמונה ופחות על הטקסט, לכן אנחנו נעשה את זה קל עבורם ונשים את הטקסט בצורה בולטת בבאנר. כמו בדוגמה הזו שלקח לנו 3 דקות להכין.

בחרנו תמונה צבעונית שמושכת תשומת לב והמסר ברור וקריא. הסיכוי שאנשים יקליקו על באנר כזה גדול במידה והם הורים לילדים.

יחד עם זאת, אנו ממליצים שלא להשקיע המון כסף במודעות גוגל, אלא לייצר הרבה קישורים לתכנים עם תמונות מענינות שיאפשרו לכם לייצר אינטראקציה גבוהה בעמוד ואם התוכן יהיה ויראלי ומענין, אנשים פשוט ישתפו אותו.

מתנות לסוף שנהמחירים מיוחדים

הפצה במסנג’ר של פייסבוק

זהו פיצ’ר חדש יחסית בארץ, וקיים כבר עכשיו במערכת ניהול השיווק של One Two Sale .

זה אחד הפיצ’רים הגאוניים ביותר לשיווק דיגיטלי מתקדם שיש, שמאפשר לכם לייצר לידים מאנשים שהיו בתכתובת של הודעות דרך עמוד האוהדים שלכם.

כמו כן, המערכת יודעת לשלוח תגובה אוטומטית לכל מי שמגיב לכם בעמוד ולייצר אינטראקציה ולהפוך את המגיב לליד, כך שתוכלו במהלך השיווקי הבא שלכם, לדוור גם לאנשים שנמצאים בעמוד האוהדים שלכם.

במידה ותעבדו נכון עם פוסטים שמכילים שאלות שיגררו תגובות גולשים, תוכלו לייצר עשרות ואף מאות לידים ביום.

כמו למשל בפעילות עם מוצר במתנה – תוכלו לגרום לאנשים להגיב כדי להשתתף בפעילות.

המערכת תשלח לכל אדם שיגיב תגובה שאתם תבחרו כמו למשל – תודה שהגבת, יום נעים, אתה מוזמן לקרוא עוד על המוצר בקישור: …

וכך בעצם אתם גם מייצרים לידים וגם מושכים עוד תנועה לאתר שלכם דרך עמוד האוהדים!

לפתיחת חשבון ללא עלות ב- OneTwoSale לחצו כאן 

מערכת דפי נחיתה חינם

שיתופים של פוסטים

צרו שיתופי פעולה עם קולגות והציעו לאוהדים שלכם לשתף את הפוסט כאשר מי שישתף הכי הרבה יקבל מתנה.

כתבו במפורש לכל פוסט – נשמח אם תשתפו!

צרו תרשימים או צ’קליסטים והעלו אותם כקובץ תמונה לעמוד, תכנים עם ערך שימושי לגולשים שיגרמו לאנשים לשתף אותם.

נסו לחשוב על סרטוני וידאו ויראלים שאתם יכולים לצלם, דברים מגניבים שאנשים ישמחו לשתף.

דוגמא לסרטון ויראלי – Will it blend – חברת בלנדרים אמריקאית שלקחה אייפון וסמסונג וטחנה אותם בבלנדר.

הסרטון הזה הוא סרטון שקיבל מליוני צפיות ושיתופים ברשת. והוא בכלל פרסומת לבלנדר והמותג מופיע בכל מקום.

נסו לחשוב על הדבר המופרע הבא שיתקשר למיתוג העסק או המותג שלכם וייחרט בזכרון של האוהדים בעמוד.

פעילות שוטפת בפייסבוק 

דברו עם הגולשים שלכם.

שתפו פוסט עם קישור לתוכן לפחות פעמיים ואפילו 3 ביום.

יש אנשים שחוששים מלשתף יותר מדי אך בפועל, רק אחוז אחד מהאוהדים נחשף לעמוד שלכם ולפרסומים שלו. ככל שיהיה לכם יותר תוכן מעניין כך תהיה יותר אינטראקציה של הגולשים והפוסטים העתידיים שלכם יקבלו יותר חשיפה.

הגיבו תוך כמה שעות – פעמים רבות אתם עלולים לפספס לידים או לקוחות שפונים בשביל לרכוש מכם, בדקו מדי יום את ההודעות בעמוד הפייסבוק.

היו קשובים לטרנדים – אם יש איזה נושא חם שבדיוק רץ בכל הרשת, תתפסו גל על הטרנד .

אם למשל אתם רגע לפני חג נסו לחשוב מה יעניין אנשים בהקשר לחג שאתם יכולים לתת.

לדוגמא – יועצת שינה יכולה להעלות כתבה על איך לסנכרן את השינה מחדש לתינוקות וילדים בערב החג עם היציאה מהשגרה.

כתבה כזו עשויה לעניין את רוב ההורים לתינוקות ולקבל אלפי צפיות תוך שעות ספורות .

צרו נכסים דיגיטליים – נסו לחשוב על קבוצות ועמודים עם תחומי עניין שקשורים לתחום העיסוק של העסק שלכם שתוכלו להפיץ אליהם לאחר מכן את התכנים שלכם. 

הצטרפו לקבוצות בתחומי עניין רלוונטיים.

מדי יום שתפו תוכן – לא יותר מ-4 תכנים בדקה על מנת שפייסבוק לא יסמן אתכם כספאמרים ועלול לחסום אתכם.

שיתוף אוטומטי והפצה בפייסבוק וברשתות חברתיות 

ל- One two sale יש כלי נהדר להפצה ברשתות חברתיות שעובד בשבילכם במסגרת המנוי בתשלום ומפיץ תוכן בתזמון מראש בקבוצות ועמודים שאתם מנהלים. 

כך שאתם יכולים גם לבחור הפצה מתוך הפיד של הפוסטים האחרונים בבלוג שלכם והמערכת פשוט עובדת בשבילכם מסביב לשעון בזמן שאתם בפגישות, ישנים או מבלים עם המשפחה.

לפתיחת חשבון ופרטים נוספים לחצו כאן

Recommended Posts

Leave a Comment

Close up of hand with laptop and social media network iconsאסטרטגיית תוכן לבלוגים