איך לכתוב סטטוס בפייסבוק ואיך לכתוב תוכן שיווקי לעמוד עסקי, פוסט בפייסבוק – טיפים לכתיבת סטטוסים

Home / בלוג טיפים ומאמרים / איך לכתוב סטטוס בפייסבוק ואיך לכתוב תוכן שיווקי לעמוד עסקי, פוסט בפייסבוק – טיפים לכתיבת סטטוסים

איך לכתוב סטטוס בפייסבוק ואיך לכתוב תוכן שיווקי לעמוד עסקי, פוסט בפייסבוק – טיפים לכתיבת סטטוסים

איך לכתוב סטטוס בפייסבוק ואיך לכתוב תוכן שיווקי לעמוד עסקי, פוסט בפייסבוק מדריך שימושי שיעזור לכם לקדם את העסק שלכם ולהגיע ליותר חשיפה וויראליות.

אם יש לכם עסק עם עמוד אוהדים בפייסבוק, בוודאי גם אתם מוצאים את עצמכם לא פעם בהתלבטות מה לכתוב בפייסבוק, איזה סטטוס להעלות, איך לנסח אותו, ומה צריך להיות בו בשביל שהוא ייצר אינטראקציה ואינגייג’מנט מול הגולשים וימיר אותם ללקוחות.

כשניגשים לכתוב סטטוס בפייסבוק, חשוב לזכור שיש קהלים שונים ועל כל קהל עובדים דברים אחרים.

יש קהלים שונים ובהתאם לכך הפעילות שלהם ברשתות החברתיות.

למשל קהל של הורים שנמצאים בפייסבוק שעות היום והערב, קהלים של עצמאים או צעירים שנמצאים ברשתות החברתיות בשעות הערב ושעות הלילה המאוחרות, זה משתנה מקהל לקהל וכדאי לבדוק מי הקהל שלכם ומה השעות והימים היותר פעילים שלו.

תוכלו לראות את זה בנתוני שימוש בדף – חלוקה לפי ימים ושעות.

יש מנהלי עמודי פייסבוק שיגלו שבעמוד מסוים יש יותר פעילות בסופי השבוע, ואילו מנהלי עמודים אחרים יגלו שאצלהם, הקל פעי יותר דווקא בימות השבוע.

אז איך אפשר לכתוב סטטוסים טובים בפייסבוק? מה הנוסחה?

הנה כמה טיפים בשבילכם.


לשאול שאלה ישירה שמעסיקה את קהל היעד שלכם

למשל, אם יש לכם עמוד פייסבוק בנושא של בגדי ילדים אתם יכולים לשאול שאלה כמו :

האם אתם שולחים את הילדות לגן עם שמלות ביום יום?

שאלה מסוג זה לקהל של אמהות, יכולה לגרור הרבה תגובות.

אם יש לכם את התוסף שהופך תגובות בפוסטים בפייסבוק ללידים כמו שיש במערכת של One Two Sale ,
תוכלו למעשה להפוך את כל מי שכתב תגובה לליד ולאחר מכן לשלוח לו תוכן פרסומי דרך המסנג’ר של פייסבוק.

כך שאם כל יום תגררו כמה עשרות תגובות מגולשים, תוכלו לייצר כמה עשרות לידים ביום, לייצר פעילות בעמוד וכך להגדיל את אחוזי החשיפה שלו.


הציעו תוכן עם ערך

למשל שימו קישור למדריך או רשימת טיפים באתר שלכם, או קישור לעמוד נחיתה שבו יוכלו להוריד ספר אלקטרוני – EBOOK .

הקפידו לכתוב סטטוסים קצרים עם תמונה מעניינת ועליה אפשר לשים את הטקסט של הסטטוס.

אנחנו למשל הכנו מדריך לבעלי עסקים שמכיל 15 עמודים של תוכן איכותי עם המון ערך מקצועי בחינם!

מדריך לניוזלטר

מדריך בפייסבוק

למשל – “מבצע ליומיים בלבד “

עם תמונה של הפריטים במבצע ולשים קישור בסטטוס .


הניעו את האנשים לפעולה

– כאשר אנשים סורקים סטטוסים בפייסבוק, הם רק קוראים.

זו עובדה מוכחת שכשנותנים לאנשים הוראה או מבקשים , באופן לא מודע הם מבצעים.

למשל אפשר לשים קישור לכתבה בבלוג שלכם, לכתוב את הכותרת ולהוסיף ” הקליקו לייק אם אתם מסכימים והגיבו אם אתם לא מסכימים” או משהו בסגנון.

אפשר לנסות לעשות זאת אחת לכמה זמן.

זה עשוי לייצר עניין ופעילות בעמוד שלכם ולתת מקום לגולשים שלכם להביע את דעתם .


השתדלו לשדר שמחה ואופטימיות

מסרים בצבעים שמחים, אנשים מחייכים בתמונות, שמרו על תדר חיובי בערוץ שלכם ובמסרים שאתם מעבירים.

ככל שתצליחו להביא את הקוראים למקום שבו הם נכנסים אליכם לעמוד ומתמלאים שמחה, זה יגרום להם לתחושות חיוביות לגביכם ולגבי העסק והמוצרים שלכם. ממקום כזה יהיה לכם יותר קל למכור להם.

השתדלו להשתמש באימג’ים צבעוניים, כאלו שאתם רואים אותם ומקבלים אנרגיה.. זה עושה הבדל משמעותי.

לדוגמא, האימג’ של המטריות שבחרנו כאן לפוסט על תוכניות שותפים באינטרנט , תופס את העין, ומושך תשומת לב ומשדר משהו שמח וצבעוני,
דבר שהביא לפוסט עם הרבה חשיפה למרות שהתמונה לא בהכרח מתקשרת לנושא.

תמונות שמחות לפייסבוק


ספרו סיפורים

כפי שאמרנו, הרשת מוצפת בסיפורים וגירויים לגולש הסטנדרטי. נסו לרגש, לחדש, להביא נקודת מבט מעניינת, להביא את הייחודיות שלכם החוצה.

למשל בואו ניקח לדוגמא את הכתבה הזו .

במקום לשים קישור לכתבה על טיפים לשיווק בפייסבוק, אפשר לשים קישור ולהוסיף משפט שיגע בכאב של אנשים.

משהו בסגנון של :

“הרבה מפרסמים מוציאים סכומים לא קטנים כסף על קידום ממומן ברשתות חברתיות כדי להגיע לחשיפה ויראלית ולקהל גדול. יש כמה דרכים פשוטות שבאמצעותן אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם ולהגדיל את החשיפה וההגעה ללקוחות חדשים בלי להוציא כסף. רוצים ללמוד איך גם אתם יכולים לעשות את זה בקלות? הנה כמה טיפים נהדרים בשבילכם!”

דוגמא לסטטוס בפייסבוק למדריך

דוגמא לסטטוס בפייסבוק למדריך

או למשל מאמנת אישית יכולה להעלות סטטוס כזה:

“שוב חגים, אתם שוב לבד, אתם רואים את החברים והזוגות סביבכם ונמאס לכם לקום בבוקר במיטה ריקה ולהעביר את החג בצפיה בסטטוסים של החברים שלכם שמבלים עם הילדים בעוד אטרקציה כיפית ואתם – מיואשים בבית עם עוד מרתון סדרות או סרטים. אם הגעתם למצב שמיציתם את הלבד הזה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשנות סטטוס..”

בקיצור, הבנתם את הרעיון..


כל כמה זמן נכון לפרסם סטטוס בפייסבוק?

עד לפני שנתיים בערך כל סטטוס בעמוד עסקי היה מקבל חשיפה די מכובדת של עשרות אחוזים בקרב האוהדים בעמוד.

בעקבות זאת, הרבה אנשי מדיה יצאו בגישה שלא כדאי לפרסם יותר מדי כדי שלא להציף מידע ברשת על מנת שלא לעייף את הגולשים.

במהלך השנתיים האחרונות פייסבוק הורידו את אחוז החשיפה לסטטוסים לאחוז אחד בלבד, שככל שיש עניין בפוסט שפרסמתם,
כך היכולת הויראלית שלו תעלה והוא יגיע לחשיפה רבה יותר.

לכן יש לייצר סטטוסים שמניעים אנשים לפעולה, לתגובה, לרגש, מספיק שהם צופים בפוסט לכמה שניות וזה מעלה לו את רמת האינגייג’מנט והויראליות.

כך פייסבוק יפיצו את הסטטוס לחשיפה רבה יותר מבלי שתצטרכו להשקיע בקידום ממומן.

אין שום מניעה מלפרסם 2-3 סטטוסים ביום בשעות הפעילות העיקריות – 8 בבוקר, 12 בצהרים ו-8 בערב. כך תוכלו להגיע לקהלים שונים מתוך העמוד שלכם ולייצר בעמוד פעילות.

אתם לא חייבים להיות פעילים ולשבת על הפייסבוק במשך שעות, אפשר להגדיר מראש הפצה אוטומטית בפייסבוק.

אפשר לעשות זאת באמצעות תוסף השיתוף שיש לכם במערכת של One Two Sale שיאפשר לכם להנות מזמן פנוי ולהפיץ עבורכם בתזמון מראש סטטוסים שתגדירו במערכת,
או שיתוף מתוך פיד ה- RSS באתר שלכם, כלומר הגדרה להפצה אוטומטית של התכנים בבלוג באתר שלכם.

זה מייצר המון ויראליות ברשת ופעילות מסביב לשעון שמגיעה לאתר שלכם, מגדיל את החשיפה שלכם והמודעות למותג, למוצר או לשירות בקרב הגולשים.

פתחו עכשיו חשבון ללא עלות במערכת One Two Sale 


פרסום אפקטיבי בשעות מסויימות בפייסבוק

באמצעות מבט על נתוני החשיפה של דף הפייסבוק שלכם, תוכלו לדעת מה הן השעות הכי חזקות במהלך היום ולכוון את הפרסום לשעות האלו .

הנה למשל דוגמא לכמות גולשים פעילים מתוך אוהדים של עמוד פייסבוק, נוכל לראות שבשעות הערב והבוקר יש הכי הרבה פעילות.

שעות טובות לפרסום בפייסבוק


בחינת נתוני שימוש בפייסבוק – מה עובד טוב?

בדקו בטבלת נתוני השימוש בהגדרות בפייסבוק אילו פוסטים הביאו להכי הרבה חשיפות, וגם –
עובד יותר עם הגולשים שלכם ושכפלו את המסר ואת התוכן בוריאציות שונות לנושאים שונים..

כך לא תצטרכו להמציא את הגלגל כל פעם מחדש ואפשר לראות באמצעות הנתונים ,
מה הפוסטים שהיו הכי חזקים ויש לכם קו מנחה ליצירת פוסטים ויראלים בפייסבוק.

נתוני שימוש לסטטוסים בעמוד פייסבוק

נתוני שימוש לסטטוסים בעמוד פייסבוק


 

אנחנו מזמינים אתכם לקחת את השיווק הדיגיטלי בעסק שלכם שלב אחד קדימה ולהנות ממגוון הכלים שלנו שייעלו את התהליך, יחסכו לכם זמן, כסף והוצאות. 

פתחו עכשיו חשבון ללא עלות במערכת One Two Sale 


מערכת דפי נחיתה חינם300-

 

Recommended Posts

Leave a Comment

POP UP ZOOM ANALYTICSכתיבת מייל