ניהול דף עסקי בפייסבוק מחיר – כמה עולה לנהל דף עסקי בפייסבוק, מה כולל שירות של ניהול דפי פייסבוק ? המדריך

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / שיווק בפייסבוק / ניהול דף עסקי בפייסבוק מחיר – כמה עולה לנהל דף עסקי בפייסבוק, מה כולל שירות של ניהול דפי פייסבוק ? המדריך

ניהול דף עסקי בפייסבוק מחיר – כמה עולה לנהל דף עסקי בפייסבוק, מה כולל שירות של ניהול דפי פייסבוק ? המדריך

 ניהול דף עסקי בפייסבוק מחיר – כמה עולה לנהל דף עסקי בפייסבוק, מה כולל שירות של ניהול דפי פייסבוק ? המדריך

אם אתם עצמאים ומנהלים עסק, בוודאי אתם יודעים שכדאי שיהיה לכם עמוד פייסבוק עסקי .

כיום, זה די פשוט לפתוח עמוד לעסק בפייסבוק, ואם עדיין אין לכם אחד כזה, כדאי לכם להקים.

איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק?

נתחיל מזה שאין שום צורך לשלם לחברה מקצועית בשביל לפתוח דף עסקי בפייסבוק.

מדובר על תהליך שאורך מספר דקות ואתם יכולים לעשות אותו בקלות בעצמכם!

תוכלו למצוא כאן מדריך לפתיחת עמוד פייסבוק עסקי  ולהתחיל לעבוד.

אחרי שפתחתם דף פייסבוק, צריך לנהל אותו.

זמן שווה כסף, מה שאומר, שאלא אם כן יש לכם הרבה זמן פנוי, עדיף לתת למישהו מקצועי לנהל את עמוד הפייסבוק העסקי עבורכם.


מה כולל ניהול עמוד פייסבוק?

  • מענה ללקוחות
  • מענה לתגובות גולשים בדף
  • מענה לפניות גולשים בדף העסקי
  • העלאת סטטוסים עם תמונות מעוצבות (רצוי)
  • שיתוף העמוד וסטטוסים בקבוצות פייסבוק רלוונטיות
  • פעילות קידום ממומן בפייסבוק לפי פילוחים של קהלי יעד
  • ניתוח וסטטיטיסטיקות של פעילות העמוד העסקי שלכם
  • עדכון מבצעים או עדכון לגבי שירותים ומוצרים חדשים

כמו כן, כדאי גם לייצר הפניות לעמוד נחיתה באתר העסק או כעמוד נחיתה נפרד.

אם עדיין אין לכם מערכת לדפי נחיתה, תוכלו לפתוח חשבון בחינם ב- One Two Sale ללא עלות וליצור בעצמכם דפי נחיתה מעוצבים ללא עלות!
לקבלת דפי נחיתה בחינם לחצו כאן


 

ניהול עמוד פייסבוק מחיר – עלויות ומה זה כולל

כיום יש מגוון חברות ונותני שירותים שיוכלו לנהל עבורכם את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

המחירים לניהול עמוד פייסבוק לעסקים קטנים  נעים בין 500-1500 ש”ח לחודש עבור שירות שכולל בד”כ:

  • 1-3 פוסטים בשבוע שכוללים תמונה ברמה בסיסית
  • זמינות ברמה יומיומית למענה על פניות לקוחות ותגובות בעמוד
  • הוספת תמונת נושא מעוצבת ברמה בסיסית
  • מעקב וניתוח פעילות העמוד והגולשים ואופטימיזציה לטובת מיקסום התוצאות

ניהול עמוד פייסבוק לעסקים בינוניים יכול לעלות החל מ-1,000 ש”ח  ועד 3,000 ש”ח לחודש.

פעילות קידום ממומן בפייסבוק היא בדרך כלל בתוספת של תשלום נוסף עבור הקידום ולפעמים לוקחים גם עמלה נוספת עבור פעילות זו.

אפשר לומר שהתעריף הממוצע לקידום עמוד פייסבוק נע בין 40-70 ש”ח לשעת עבודה, תלוי בניסיון של האדם שעושה זאת עבורכם, אם מדובר בחברה או בפרילנסר.

אם תרצו לחסוך בעלויות, מומלץ לפנות לבלוגרים מובילים או משפיעי רשת שגם נותנים שירותי ניהול עמודי פייסבוק, מכירים את הרשת והסביבה, ויוכלו לתת לכם תמורה הולמת במחירים אטרקטיבים ומשתלמים.


קידום ממומן בפייסבוק

כאשר מבצעים קידום ממומן לעמוד פייסבוק, מאוד חשוב לדעת ולהכיר את התחום ואת הענף, לדעת איך לבנות ולהגדיר קהלי יעד רלוונטיים – בין אם באמצעות שימוש בפיקסל רימרקטינג באתר – קוד שאותו אתם ממקמים בעמודי אתר האינטרנט שלכם, וכך תוכלו לפרסם ישירות לגולשים שביקרו באתר שלכם באמצעות מודעות פייסבוק או גוגל.

אחוזי ההמרה של לקוחות חוזרים הם בדרך כלל הרבה יותר גבוהים, והסיכוי שהם יבצעו רכישה עולה, היות והם כבר נתקלו במוצר או בשירות שלכם.

חשוב לבחור במנהל קמפיין עם ניסיון, ידע והבנה בתחום, וגם כשאתם מגדירים קמפיין, התחילו בתקציבים קטנים ובקשו לבחון את התוצאה לאורך פעילות של שבוע , על מנת שלא לבזבז סתם כסף יקר.

לדוגמא, אם השקעתם סכום של 300 ש”ח על קמפיין וקיבלתם כתוצאה מכך רק 30 הקלקות, זה אומר שהעלות שלכם לקליק היא 10 שקלים שזה מחיר גבוה.
במצב כזה, כדאי לנסות לשנות את המסר, לשנות ולהגדיר מחדש את קהל היעד ולבחון את התקציב מחדש.

אני באופן אישי אוהבת לבחון 2-3 קריאייטיבים במקביל על מנת לבדוק איזה מהם עובד טוב יותר ומה ממיר באופן גבוה יותר. בין אם המטרה היא משיכת גולשים לאתר או השארת לידים לעמוד נחיתה.

שימו לב שמי שמנהל לכם את קמפיין הפייסבוק נוהג כלפיכם בשקיפות.

כבר נתקלתי במקדמים שחייבו את הלקוחות בסכומים של מאות ואלפי שקלים ולקחו מתוך זה נתח של 30-50 אחוז, במיוחד בתקציבים קטנים יחסית, וזה בסופו של דבר פוגע בכם, הלקוחות.


יצירת תוכן מותאם לאתר שלכם

אחת הדרכים הכי טובות לקדם פעילות בעמוד פייסבוק עסקי היא באמצעות יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלכם, ושיתוף שלו בעמוד הפייסבוק שלכם ובקבוצות רלוונטיות נוספות.

לצורך העניין, ניקח כדוגמא את המאמר הזה שעוסק בניהול עמוד פייסבוק עסקי, אך הוא פונה לקהל יעד של בעלי עסקים שיוכלו להנות מהשירותים שלנו כחברה שמספקת מערכת עם ממשק לניהול השיווק בעסק.

כך אנו למעשה נותנים ערך מוסף ללקוחותינו.

מומלץ להשקיע גם בתוכן לאתר האינטרנט שלכם על מנת לייצר תשתית לקידום אורגני פסיבי עתידי- או בעברית – שגוגל יעבוד בשבילכם בעתיד וישלח אליכם תנועה של קהל יעד ממוקד ואיכותי בזכות מאמרי תוכן איכותיים ובעלי ערך.

גם אם זה אומר שתסטו מעט מהנושא העיקרי שלכם.


לסיכום, 

ישנם מאות נותני שירותים לטובת ניהול עמודי פייסבוק, הם יוכלו לתת לכם הצעות מחיר והבטחות, אבל בסופו של דבר, מה שחשוב זה שתראו פעילות ממוקדת של קהל יעד רלוונטי לאתר שלכם ולעמוד הפייסבוק, שתראו לידים ולקוחות שנכנסים לעסק שלכם בסופו של יום כתוצאה מהפעילות הזו.

ומהניסיון שלי, בהחלט מומלץ להשקיע במקביל גם באסטרטגיה לניהול תוכן באתר שלכם. תוכלו לקרוא עוד על כך כאן בקישור – קידום אתרים באמצעות תוכן 

Recent Posts

Leave a Comment

אתר מותאם למוביילחלון ביקורת בגוגל עסקים