מדריך איך לכתוב מייל שיווקי – איך לעשות שיווק במייל – כתיבה שיווקית – עקרונות ודוגמאות

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / דיוור אלקטרוני / מדריך איך לכתוב מייל שיווקי – איך לעשות שיווק במייל – כתיבה שיווקית – עקרונות ודוגמאות

מדריך איך לכתוב מייל שיווקי – איך לעשות שיווק במייל – כתיבה שיווקית – עקרונות ודוגמאות

מדריך איך לכתוב מייל שיווקי – איך לעשות שיווק במייל – כתיבה שיווקית – עקרונות ודוגמאות שילמדו אתכם איך לייצר תוכן שיווקי בקלות בעצמכם לעסק שלכם או לכל מוצר

יש לכם עסק, קטן, גדול או מתחיל.

יש לכם לקוחות.

יש לכם מערכת דיוור.

ואם אין לכם, יש לנו כאן בקישור מערכת דיוור בחינם

אבל נחזור רגע לנושא.

יש לכם מבצע שאתם רוצים לקדם או מוצר חדש או שירות, או שפשוט בא לכם לתת קצת בוסט למכירות.

אז איך כותבים מייל שיווקי?

קודם כל, לפני שאתם מתחילים לכתוב, תנסו לשאול את עצמכם כמה שאלות:

  • למי המוצר או השירות שלי מתאים?
  • מה הם צריכים?
  • מה הבעיות שהם מתמודדים איתן שהמוצר שלי יכול לפתור?
  • מה תחומי העניין שמקושרים למוצר שלי שיכולים לעניין את הלקוחות שלי?
  • מה היתרונות של המוצר שלי על פני מוצרים אחרים בשוק?
  • מה התחושה שאני רוצה לייצר אצלהם כשהם יקראו את המייל שלי?
  • מה התחושה שיש לאנשים בדרך כלל לגבי המוצר שלי?
  • איזה סיפור אני יכול להביא להם סביב המוצר או השירות שלי? סיפור שיגע בהם?
  • איזו תמונה מענינת אני יכול לצרף למייל שתייצר אצלהם רגש כלשהו?

ועכשיו, אחרי שעניתם על השאלות הללו – אל תתעצלו, קחו דף ועט ושבו ותכתבו 

בואו ננסה להיות יצירתיים.

אני אתן דוגמא.

למשל – בואו ניקח את המערכת שלנו, של One Two Sale ונעשה לה ניתוח להדגמה.


  • למי המוצר או השירות שלי מתאים?
    המוצר מתאים לכל בעל עסק או עצמאי, חברות או ארגונים. למנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, מנהלי מדיה

  • מה הם צריכים?
    הם צריכים מישהו שינהל להם את השיווק הדיגיטלי, הם צריכים מערכת עם ממשק פשוט לשימוש, הם צריכים זמן, הם רוצים לחסוך עלויות והם רוצים שזה יהיה קל, ולא לעבוד עם 20 מערכות כי זה מבזבז זמן ואנרגיה ומסרבל תהליכים.
    הם צריכים תהליכים אוטומטיים שיחסכו להם כוח אדם וזמן, ששווה כסף.

 


  • מה הבעיות שהם מתמודדים איתן שהמוצר שלי יכול לפתור?
    משיחות שלנו עם מספר בעלי עסקים, הבנו שהבעיות שהם מתמודדים איתן הן בעיקר מערכות עם ממשקים מסורבלים ולא ידידותיים, חלקן באנגלית, לא תמיד יש תמיכה כמו שצריך, כשמגיע עובד חדש הם צריכים לעשות לו חפיפה על המערכות השונות ולהסביר לו איך הדברים מתנהלים בכל מערכת.
    בנוסף, רוב המשווקים פשוט שולחים הודעות מייל שמשקיעים בהן המון זמן עבודה ואנרגיה ובמקרה הטוב יש להם 15% פתיחה.
    כך, שעדיין יש 85% מהלקוחות שלהם שלא הגיעו אליהם וכדי להגיע ללקוחות חדשים, הם צריכים לבזבז שעות של עבודה בהפצה ברשתות חברתיות ולבזבז הרבה כסף על קידום ממומן כדי למשוך טראפיק לאתר שלהם שאולי יהפוך ללקוחות.
    במרבית המקרים הם מוציאים מאות שקלים על דפי נחיתה מעוצבים.

  • מה תחומי העניין שמקושרים למוצר שלי שיכולים לעניין את הלקוחות שלי?
    תחומי העניין שמקושרים למוצר שלנו שיכולים לעניין את הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים שלנו הם ניהול עסק, שיווק דיגיטלי, פרסום, רשתות חברתיות, מכירות.

  • מה היתרונות של המוצר שלי על פני מוצרים אחרים בשוק?
    היתרון שלנו על פני מוצרים אחרים בשוק – מערכת אחת , ממשק אחד, המון פיצ’רים שיאפשרו לכל בעל עסק לנהל את השיווק הדיגיטלי, לנהל קמפיינים וגם לחסוך בעלויות .
    רוב הכלים מופיעים גם בחבילת החינם.
    בנוסף, יש לנו מערך שלם של סרטוני הדרכה, אתר שהוא מעין אקדמיה לתוכן, בלוג עם המון טיפים וכלים שיכולים לשדרג את ביצועי השיווק של העסק שלכם.
    אבל בגדול, זה הריכוז של כל הכלים במקום אחד במקום להתפזר לכמה מערכות כדי לקבל את המחיר הכי משתלם ואצלנו משלמים פחות ומקבלים הרבה יותר.

  • מה התחושה שאני רוצה לייצר אצלהם כשהם יקראו את המייל שלי?
    אנחנו רוצים לייצר אצלהם תחושה של מוטיבציה. של השראה. שהם יקראו את המייל ויגידו לעצמם – וואו, שיווק דיגיטלי זה לא דבר מסובך, עכשיו אני מבין וקיבלתי כמה עצות ממש טובות שאני לא יכול לחכות כדי לנסות וליישם על העסק שלי.
    שהם ירגישו שהם יכולים לעשות את השיווק  לבד ושהמערכת שלנו יעילה ושימושית עבורם.

 


  • מה התחושה שיש לאנשים בדרך כלל לגבי המוצר שלי?
    מי שמתעמק ומשקיע כמה דקות כדי להבין מה עומד מאחורי המערכת שלנו מבין כמה היא גאונית וכמה היא יכולה לחסוך לכל בעל עסק זמן וכסף ושכל עסק חייב אותה.
    חלקם קצת נרתעים כי זה אומר שהם יצטרכו לצאת מאזור הנוחות שלהם ולעבוד ולעשות שיפורים ושדרוגים באתר, לייצר עוד תכנים וחומרים שיווקיים , אבל מי שבאמת רוצה להצליח מקבל זריקת מוטיבציה מתוך הבנה שזו השקעה של לימוד המערכת ותחילת עבודה שתחסוך לו בעתיד הלא רחוק זמן , אנרגיה וכסף וגם תאפשר לו להגדיל מכירות די בקלות.


  • איזה סיפור אני יכול להביא להם סביב המוצר או השירות שלי? סיפור שיגע בהם?
    אנחנו יכולים לתת לכם דוגמאות של מקרים של לקוחות כמו למשל לקוח שהוא זמר שקרוב אלינו, שהיה יומיים לפני הופעה עם 10 אורחים בלבד.
    הוא הקים עמוד נחיתה עם סרטוני וידאו של השירים שלו, הוא שלח הודעות פייסבוק לכל מי שהגיב לו על סטטוסים בעמוד העסקי או שלח לו הודעות בעמוד העסקי בפייסבוק באמצעות מערכת לשליחת הודעות במסנג’ר שיודעת לייצר לכם לידים (חלק מהמערכת של Onetwosale), הוא עשה הפצה אוטומטית בפרופיל שלו ובקבוצות ועמודים שהוא מנהל, שלח הודעות SMS דרך המערכת בקליק לחברים שהמופע שלו עשוי לעניין אותם ותוך יומיים , מיום חמישי עד שישי סגר עוד 50 איש להופעה במוצאי שבת (הצפי היה ל-50), כשביום חמישי הוא כבר עמד לבטל את המופע.
    כל זה בעזרתה של חלי, מנהלת השיווק שלנו שהיא קרובת משפחה שלו.
    הוא נדהם מהמהירות והקלות של תפעול המערכת ומהעובדה שיש חבילה חינמית שמכילה את רוב הפיצ’רים הללו שמאפשרים לכם לעשות שיווק כמו הגדולים בעלויות מאוד מאוד נמוכות ומייעלות את כל תהליך השיווק.
    הגדרנו לו גם מענה אוטומטי במסנג’ר בפייסבוק כך שכל מי שמגיב לו בעמוד מקבל הודעה של “תודה על התגובה” וכך למעשה הוא הופך לליד.. שאפשר אחר כך לשלוח לו הודעות שיווקיות או לקדם מוצרים ובמקרה הזה, הופעות ואירועים.

אז תוך שעה של עבודה חלי הקימה איתו : עמוד נחיתה עם סרטונים, שלחנו הודעות SMS, הגדרנו מענה אוטומטי בפייסבוק, תזמנו סטטוסים בפייסבוק בפרופיל האישי ובעמוד העסקי כל 3-4 שעות במהלך הסופשבוע שירוצו באופן אוטומטי עם תמונות מרגשות שיגרמו לאנשים להגיב וכך “לכדנו” עוד לידים. כל מי שהגיב קיבל הזמנה אישית להכנס לעמוד הנחיתה של המופע ולשתף.

בסך הכל הוא הגיע לכמה אלפי אנשים במהלך יומיים בלי להוציא שקל והוא השקיע רק שעה של עבודה.

מאחר והכל היה ברגע האחרון ולא היו לו רשימות תפוצה לא היו לנו מיילים, אבל אם היה לנו יותר זמן   היינו אוספים כתובות מייל ומוציאים ניוזלטר למרות שגם ההודעות SMS עשו עבודה נהדרת יחד עם הפייסבוק.

וכן, מערכת השיווק שלנו מגיעה גם בחבילה החינמית שמאפשרת לכם להנות מ-9 כלים מתקדמים לשיווק בעסק שלכם.

כל הפרטים כאן 


  • איזו תמונה מענינת אני יכול לצרף למייל שתייצר אצלהם רגש כלשהו?
    אפשר לצרף תמונה עם קומפוזיציה מיוחדת וצבעים חזקים, תמונה מצחיקה, תמונה שיש מה משהו מתחכם אבל מסביר מיד על ההתחלה על מה התוכן של המייל.
    אפשר ללכת גם על הסגנון הקלאסי האלגנטי הנקי או להשתמש בתמונות צבעוניות שמעבירות מסר בהקשר לנושא.
    pexels-photo-332825
    אם למשל אתם בקיץ, אפשר לשים תמונה של משקה אקזוטי מרענן וצבעוני עם קרח, או תמונה של מישהו עובד עם לפטופ בחוף הים  או תמונה של ים, צריך לייצר סיפור והקשר לנושא המייל ולמוצר.
    על אותו משקל בחורף, להראות אנשים יושבים עם כוס קפה חם מול האח..
    לייצר איזשהו רגש של הזדהות או לתת מענה ברמה הלא מודעת של הלקוח. להעביר סוג של מסר במקרה של הקיץ – כן, גם לנו חם, בוא נחשוב יחד על הים, אנחנו חושבים על אותם דברים, אנחנו יודעים שתמונה של ים תגרום לך להרגיש טוב אז בבקשה, תהנה, ועכשיו תהיה רגוע יותר בשביל לקרוא מה שיש לנו לומר אחרי שתפסנו את תשומת לבך..

כמו שאתם רואים, לקחנו רק את האיפיון של המוצר ושל הלקוח ויצרנו כאן פוסט שלם עשיר בתוכן.

ועכשיו, איך הופכים את כל זה לתוכן שיווקי?

אחרי שעשיתם את הניתוח המקיף הזה, יהיה לכם יותר קל לייצר תוכן ולהתחבר למוצר, ללקוחות ולצרכים שלהם.

הנה דוגמא למייל שאנחנו יכולים להוציא ללקוחות מתעניינים מתוך רשימת הלידים שלנו :


היי דני,
(רצוי פניה אישית לפי שם פרטי)

גם אנחנו יודעים איך זה לחזור לשגרה רגע אחרי החגים.

יש הרבה מה לעשות ורוב הלקוחות עסוקים בחזרה לשגרה האישית שלהם, אבל לנו, כבעלי עסקים, שגרה אומרת מכירות והמשך פעילות שוטפת של העסק.

אם אתה מאלו שעובדים במקביל עם מספר מערכות לטובת שיווק דיגיטלי – מיילים, אסמסים, דפי נחיתה, או שאתה מוצא את עצמך מוציא המון כסף על קידום ממומן ומרגיש שהתנועה באתר שלך תלויה בכמה כסף אתה מוציא כל חודש, יש לנו פתרון נהדר בשבילך שיכול לחסוך לך זמן, אנרגיה וכסף.

מה זה אומר בקצרה?

שבמקום להוציא מיילים ללקוחות ש-80-90 אחוז מתוכם לא יפתחו,

אתם יכולים להגיע אליהם באמצעות מספר ערוצים שונים והכל ממקום אחד :

  • הודעות אימייל
  • הודעות SMS
  • הודעות בפייסבוק
  • הודעות פוש
  • הודעות MMS
  • הודעות קוליות
  • הפצה ברשתות חברתיות
  • פופ אפ באתר
  • דפי נחיתה
  • ועוד פיצ’רים..

 והכי חשוב – לא צריך שום ידע טכני מוקדם!

כל הכלים  על מנת לצבור לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות בעסק – בממשק אחד!

מה המערכת שלנו תתן לכם?

  • חסכון בזמן
  • חסכון בעלויות
  • חסכון במאמץ ואנרגיה לתפעול מספר מערכות שיווק במקביל
  • הגדלת החשיפה ללקוחות שלכם
  • הגדלת החשיפה ללקוחות חדשים
  • כלים אוטומטיים שעובדים בשבילכם
  • יצירת תשתית להגדלת המכירות וההכנסות

 זו המערכת שחיכית לה!

מהיום יש לך טכנולוגיית שיווק מתקדמת ואוטומטית ברמה בינלאומית בחינם

רוצה לקחת את ביצועי המכירות והשיווק שלך לשלב הבא?

פתח חשבון בחינם עכשיו


השתכנעתם?

פתחו חשבון ללא תשלום במערכת שלנו ונסו עכשיו ליישם את העקרונות הללו במיילים שאתם מוציאים ללקוחות שלכם.

אם אהבתם את המאמר, מוזמנים לשתף עם חברים!

מערכת דפי נחיתה חינם300-

Recent Posts

Leave a Comment

pexels-photo-209151POP UP ZOOM ANALYTICS