פרסום עסקים בפייסבוק – איך אפשר לעשות הפצה בקבוצות פייסבוק או הפצה בעמודי פייסבוק באופן אוטומטי

Home / בלוג טיפים ומאמרים / פרסום עסקים בפייסבוק – איך אפשר לעשות הפצה בקבוצות פייסבוק או הפצה בעמודי פייסבוק באופן אוטומטי

פרסום עסקים בפייסבוק – איך אפשר לעשות הפצה בקבוצות פייסבוק או הפצה בעמודי פייסבוק באופן אוטומטי

פרסום עסקים בפייסבוק – איך אפשר לעשות הפצה בקבוצות פייסבוק או הפצה בעמודי פייסבוק באופן אוטומטי ?

אם יש לכם עסק ואתם עושים שיווק בפייסבוק, הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

פייסבוק זו פלטפורמה נהדרת לקידום ושיווק העסק שלכם.

במידה ויש לכם עסק, כדאי מאוד שיהיה לכם עמוד עסקי, פרופיל אישי וגם קבוצה.

מה ההבדל ביניהם ואיך נכון לעבוד איתם במידה ואתם מנהלים עסק?


פרופיל אישי בפייסבוק

זה למעשה פרופיל הפייסבוק האישי שלכם שבו יש מידע ודברים אישיים שאתם חולקים או לא.

יש אנשים שפותחים פרופיל פייסבוק אישי שמשלב גם את העיסוק או שם העסק שלהם וזו טעות חמורה.

כמו למשל דני בר יועץ מס מוסמך.

פייסבוק לא אוהב כשאנשים מקדמים עסקים “בדרכים לא מקובלות”, ועל כן חוסם פרופילים מסוג זה.

מייד נסביר איך כן אפשר להשתמש בפרופיל האישי שלכם לטובת קידום העסק.

אך ראשית, עליכם להחליט על “מדיניות חברים”.

האם אתם רוצים להשתמש בפרופיל הפיסבוק שלכם כפרופיל אישי עם תכנים אישיים שקשורים בחיים הפרטיים שלכם או בבני משפחתכם או שאתם רוצים להשתמש בפרופיל פייסבוק לקידום העסק?

תוכלו אפילו לפתוח שני פרופילי פייסבוק, אחד אישי יותר והשני יותר עסקי.

בפרופיל פייסבוק אפשר שיהיו לכם עד 5000 חברים בלבד לכן קחו זאת בחשבון.

יש בעלי עסקים רבים שמשתמשים בפרופיל הפייסבוק האישי כמקום שבו הם ממתגים את עצמם – כלומר בעל עסק עצמאי שרוצה לייצר תדמית של מישהו שמרצה בכנסים או נוסע הרבה לחול או בקשרים עם לקוחות או אפילו מראה איך הוא משתמש בבית שלו במוצרים אותם הוא מייצר או מוכר, יוכל כך למעשה להציג פן אחר קצת יותר אישי שמייצר “שבירת דיסטנס” מול הלקוחות ונותן מענה ליצר המציצנות של אנשים.

ובאותה נשימה, אם אתם מנהלים עסק, השתדלו לשמור על פרופיל אישי מכובד.

רק השבוע חברה טובה שלי חיפשה את המורה החדשה של הבת שלה בפייסבוק כדי להבין מי האדם שמלמד את בתה בכיתה א’, ומצאה תמונות שלה בהופעות של אמנים מזרחיים ומשתזפת בביקיני בחוף הים.

זכרו, אתם אף פעם לא יודעים מי נכנס לכם לפרופיל ומי עוקב אחריכם ועל כן , זכרו להתאים את הגדרות הפרטיות ולזכור שתמיד טוב לשמור על תדמית נאותה והגונה כי אין לדעת איפה תהיו עוד 5 או 10 שנים.

בעלי עסקים רבים פותחים פרופיל נוסף שבו הם מאשרים אנשים שיעקבו אחריהם למטרות עסקיות.


פתיחת דף עסקי בפייסבוק

דף פייסבוק עסקי הוא למעשה מקום בו תוכלו לשתף תכנים שקשורים לעסק שלכם, לייצר קהילה של אנשים שעוקבים אחר הפעילות השיווקית העסקית, מתעדכנים במבצעים , מוצרים ושירותים שונים.

בעמוד הפייסבוק שלכם מומלץ להעלות תכנים באופן תדיר מתוך בלוג עסקי באתר שלכם או עדכוני מבצעים או מוצרים חדשים. חשוב להמשיך ולייצר אינטראקציה מול הגולשים ולייצר תוכן מעניין על מנת להגיע להרבה אנשים שיעקבו אחריכם.
למידע נוסף – מה זה בלוג עסקי

ככל שתצליחו לייצר תכנים מעניינים ורלוונטיים, כך יהיה לכם קל יותר להגיע ליותר אנשים שיעשו לכם לייקים בעמוד ויחשפו לכל פרסום שתעלו.

כל כמה זמן להעלות פרסום ברשתות חברתיות ?
תוכלו למצוא את כל התשובות לכך כאן במאמר הזה – פרסומים ברשתות חברתיות 


קבוצת פייסבוק עסקית

בעלי עסקים רבים טועים לחשוב שבמידה ויש להם עסק אין להם צורך גם בקבוצת פייסבוק אך זוהי טעות בסיסית .

קבוצת פייסבוק זה מקום שבו אנשים עם תחומי עניין דומים נפגשים, משוחחים , ויכולת החשיפה של תכנים בקבוצה היא הרבה יותר גבוהה וכך גם האינטראקציות.

בעמוד עסקי הגולשים שלכם יכולים להגיב ולפרסם דברים, אך מה שהם מעלים לא יכול להגיע לכל האנשים ומופיע בלשונית צדדית ולרוב אפילו בעל העמוד עצמו לא נחשף להתראות.

על כן, בקבוצת פייסבוק אפשר למעשה לייצר דיונים וכך יש לאנשים מקום שבו הם יכולים להתבטא ולהביע את עצמם וכך כל פרסום שתעלו שקשור לעסק יכול להגיע לחשיפה גבוהה יותר.

תוכלו לפתוח אף מספר קבוצות בתחומי עניין שקשורים לעסק שלכם. זה אמנם לוקח זמן למלא אותן, אך עם הזמן הן יהפכו לנכסים דיגיטליים רבי ערך שיספקו לכם חשיפה לקהל ממוקד מבלי להזדקק לרשות מאנשים על מנת לפרסם בקבוצה.


איך נכון לפרסם עסקים בפייסבוק ? איך לעשות הפצה בפייסבוק? איך מפיצים באופן אוטומטי תוכן בקבוצות ועמודים?

אחרי שהבנו מהם ערוצי הפרסום בפייסבוק, אנחנו יכולים להתחיל לפרסם.

מומלץ שכל תוכן שעולה באתר שלכם, יעלה גם בפייסבוק – בפרופיל האישי, בקבוצות ובעמודים אותם אתם מנהלים.

רצוי לפרסם מדי יום כדי להשאר במודעות של הגולשים שלכם.

אם תייצרו תוכן ענייני , רלוונטי ועם ערך , הגולשים ירצו להשאר ולהמשיך לקבל מכם עדכונים.

אפשר לעשות את התהליך באופן אוטומטי עם הפצה אוטומטית לרשתות חברתיות.

למערכת One Two Sale, יש ממשק של הפצה בסושיאל במסגרת חבילות השירות.

לפתיחת חשבון ללא עלות לחצו כאן

תוכלו לנהל קמפיין מראש, להגדיר את הערוצים שבהם תרצו שהוא יופץ – קבוצות ועמודי פייסבוק שאתם מנהלים ובפרופיל האישי שלכם כולל פרופיל אישי ב linkedin  , פרופיל אינסטגרם, פרופיל של חשבון גוגל פלוס , טוויטר, פינטרסט וכך בעצם לייצר חשיפה בכל הרשתות החברתיות שבהן אתם חברים. 

ניהול קמפיין לדוגמא במערכת One Two Sale : 

שקופית42

תוכלו גם להגדיר הפצה אוטומטית של כל פרסום שעולה בבלוג של האתר שלכם מתוך פיד RSS , וכך למעשה לא תצטרכו לבצע את הפעולה של הפצת התכנים בעצמכם.

פונקציה זו נהדרת כאשר אתם מנהלים קמפיין במספר ערוצים לרגל השקה של מוצר, שירות או מבצע למשל.

תוכלו לנהל דרך המערכת קמפיין שבו אתם מגדירים מראש מתי והיכן התכנים יפורסמו ויופצו במהלך החודש, כך שתקבלו חשיפה מכובדת לאנשים שעוקבים אחריכם וללקוחות קיימים באופן תדיר מבלי לעשות כלום, למעט מספר דקות של הגדרת קמפיין.


דיוור באמצעות מסנג’ר של הפייסבוק – הודעות לאוהדים בעמוד:

הודעות במסנג’ר פייסבוק לקהל האוהדים היא פונקציה חדשה יחסית בשנה האחרונה.

בקרוב, לקוחות One Two Sale יוכלו להנות משימוש בממשק שיאפשר לכם ליצור קשר עם אוהדים בעמוד באמצעות מסנג’ר פייסבוק. תוכלו להעביר את המסרים השיווקיים שלכם גם בערוץ זה לאנשים שכבר יצרו עמכם אינטראקציות בעבר ולייצר אינטראקציות חדשות דרך המערכת ובכך למעשה להגדיל את רשימת הלידים שלכם.

המסנג’ר של פייסבוק הוא עוד כלי נהדר עם אחוזי פתיחה מרשימים בדומה להודעות SMS.

רוצים פרטים נוספים? דברו איתנו בעמוד הפייסבוק שלנו

דיוור במסנג'ר של פייסבוק


קידום ממומן בפייסבוק – כדאי או לא כדאי?

ובכן, קידום ממומן בפייסבוק הוא דרך נהדרת להגעה לקהל יעד ממוקד ומפולח, אך קחו בחשבון שכאשר אתם משקיעים בקמפיין פייסבוק, צריך ללמוד איך לייצר פילוחים וקהלים על מנת לשלם כמה שפחות לכל קליק, ולהגיע לקהל הכי ממוקד ומדוייק שיתן לכם אחוזי המרה גבוהים.

לכן, מומלץ לקרוא תכנים בנושא לפני שרצים להעלות קמפיין קידום ממומן בפייסבוק כדי למקסם תוצאות.

זו בהחלט יכולה להיות דרך נהדרת לקבלת לייקים ועוקבים נוספים לעמוד שלכם.


הסוד לשיתוף תוכן ולהגעה לחשיפה גדולה בפייסבוק

כאשר אתם רוצים לחשוף את העוקבים שלכם לתוכן, יש מספר שלבים שכדאי לעשות כדי להגיע למקסימום חשיפה בפייסבוק בחינם:

  1. העלו את התוכן בבלוג שלכם באתר. השתדלו לייצר תוכן מעניין עם טיפים, או תוכן שנותן לגולשים ערך כלשהו. השתמשו בתמונות צבעוניות שתופסות את תשומת הלב של הגולשים.
  2. שתפו את התוכן באמצעות שיתוף אוטומטי בעמודים ובקבוצות שאתם מנהלים.
  3. שתפו את התוכן באופן ידני בעמוד העסקי בפייסבוק . לאחר שהעליתם אותו שם, לחצו על “שיתוף” ושתפו אותו בקבוצות רלוונטיות שאתם חברים בהן. אם למשל יש לכם מספרה, התחברו לקבוצות שונות של חובבי תסרוקות, סטיילינג, אופנה וכו’. כך למעשה אתם מיצרים חשיפה לפוסט מתוך העמוד העסקי שלכם ומגדילים את הרייטינג שלו מבחינת האלגוריתם של פייסבוק , חושפים אנשים נוספים לעמוד שלכם ויש סיכוי טוב שבנוסף לזה שהאנשים יגיעו לאתר שלכם, הם גם יעשו לכם לייק לעמוד. ככל שתשתפו את התכנים ביותר קבוצות רלוונטיות דרך כפתור השיתוף, תגיעו ליותר חשיפה.

 

לסיכום , על מנת לייצר חשיפה בפייסבוק, צריך לעבוד כדי ליצור קהילה של לקוחות ולקוחות פוטנציאלים שיעקבו אחריכם. 

תוכלו להביא אותם באמצעות תוכן מעניין שיתן להם ערך. 

אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלנו – בלוג שיווק שיש בו המון טיפים נוספים ומאמרים שיתנו לכם מידע רב ובעל ערך על שיווק דיגיטלי.

לפתיחת חשבון ללא עלות במערכת של One Two Sale  שמאפשרת לכם להנות ממערכת דיוור, דפי נחיתה, פופ אפים, הודעות SMS , הפצה בסושיאל ועוד פיצ’רים, לחצו כאן 

Recommended Posts

Leave a Comment

מבצע 20 הודעות SMS חינם - הודעות סמס לכל הרשתות - חבילות מסרונים ב-2 אג' לכל הודעת SMSpexels-photo-278918