מדריך יצירת עמודי נחיתה – איך לכתוב דף נחיתה שמביא תוצאות – דף נחיתה בחינם

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / דפי נחיתה / מדריך יצירת עמודי נחיתה – איך לכתוב דף נחיתה שמביא תוצאות – דף נחיתה בחינם

מדריך יצירת עמודי נחיתה – איך לכתוב דף נחיתה שמביא תוצאות – דף נחיתה בחינם

מדריך יצירת עמודי נחיתה , איך לכתוב דף נחיתה שמביא תוצאות , דף נחיתה בחינם , עמוד נחיתה מעוצב – איך עושים את זה? מדריך וקישור לדפי נחיתה מעוצבים בחינם

איך לכתוב עמוד נחיתה שממיר ? מה הופך דף נחיתה לכלי שיווק טוב?

עמוד נחיתה מהווה את הרושם הראשוני על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

זה העמוד הראשון שהמבקרים שלכם יגיעו אליו.

עמוד נחיתה יכול להיות עמוד שמוגדר ספציפית לטובת הרשמה או איסוף לידים או קידום אירוע או מכירה מיוחדת או מוצר מסוים.

עמוד נחיתה יכול להיות עמוד הבית שלכם או אזור באתר.

בהתייחסות לפן השיווקי, דף נחיתה יכול להיות דף ייחודי שמטורגט לטובת מטרה מסויימת או קהל מסוים.

כאשר משתמשים בדף נחיתה, המטרה היא בדרך כלל להניע את הגולש לפעולה כלשהי.

פעולה יכולה להיות רכישה של מוצר, הרשמה לרשימת דיוור או הורדה של מדריך כלשהו – EBOOK

את הקהל שמגיע לעמוד הנחיתה אנחנו יכולים לטרגט ולאסוף עליו דאטה לטובת רימרקטינג – כלומר להציג לגולשים שכבר ביקרו בדף הנחיתה מודעות בהמשך באמצעות גוגל או פייסבוק.

כאשר אדם כבר צפה במוצר או השירות שלך יש סיכוי גבוה יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך בסופו של דבר מאחר ולדף נחיתה יש מטרה מסוימת.

יש מספר אלמנטים שחשוב שיופיעו בעמוד הנחיתה שלכם :

הצגה של צורך או בעיה

כאשר אנשים מגיעים לעמוד הנחיתה שלכם, הם צריכים לדעת שהם הגיעו למקום שמבין את הבעיה שלהם ובדרך כלל מתאר אותה בקצרה.
זה עוזר למבקרים לדעת שהם במקום הנכון.

הצעת פתרון 

המוצר או השירות שלכם צריכים להוות את התשובה לבעיה או הצורך שלהם, משהו שיתן מענה לכאב או לקושי הכי גדול שלהם.
את המענה אפשר לתת באמצעות רכישה של מוצר או הרשמה לרשימת דיוור וקבלה של מדריך שיפתור להם את הבעיה הספציפית הזו.

יצירת הנעה לפעולה

עמוד הנחיתה אמור בסופו של דבר להתמקד בהנעה כלשהי לפעולה מצד הגולשים. בין אם להשאיר פרטים או לבצע רכישה שתהפוך אותם ממבקרים ללקוחות או למנויים.
יחד עם זאת, גם לאחר שימוש בשלושת האלמנטים הללו, יצירת הנעה לפעולה בקרב הגולשים שלכם היא לא דבר פשוט.
במדריך הזה ניתן לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לייצר דפי נחיתה עם אחוזי המרה גבוהים.

למה צריך דף נחיתה?

אנשים רבים שואלים בשביל מה צריך דף נחיתה. התשובה פשוטה – כי זה עובד.

אם אתם מחפשים למכור באינטרנט או לייצר כסף באינטרנט, כדאי לכם להשתמש בדפי נחיתה , הם עוזרים לכם.

כאשר אנחנו כותבים דף נחיתה, אנחנו צריכים להתמקד בהנעה לפעולה ולשקול כל מילה ומשפט על מנת שהם יעברו בצורה המדויקת ביותר.

כותרת מדויקת 

הכותרת בדרך כלל תקבע כמה אנשים יקליקו על הדף ויכנסו אליו ולכן חשוב לתת לזה מחשבה רבה.
הכותרת היא השער לכל העמוד והתוכן, דאגו לעשות אותה מזמינה.


גוף התוכן 

גוף התוכן אמור להציג בעיה ופתרון.
בדרך כלל 2-3 פסקאות יספיקו יחד עם תמונה שתייצר רגש אצל הקוראים.
לאחר מכן, כפתור הנעה לפעולה באמצעות הרשמה או רכישה.


שימוש בדפי נחיתה

דפי נחיתה הם כלי נהדר לקידום של כל דבר שדורש פעולה מצד המבקרים באתר, כדי להפוך אותם ללקוחות או מנויים.
יצירת וובינרים ואירועים – דרך נהדרת לגייס נרשמים בדפי נחיתה.
תוכלו לקיים הרצאות חינמיות ברשת בתאריך ושעה מסוימת ולקרוא לאנשים להרשם כדי לקבל תזכורת

הרשמה לקבלת טיפים חינם 

תוכלו לייצר מנגנון של אוטומציה שישלח טיפים באופן אוטומטי ללקוחות שלכם באופן חד או רב פעמי, תמורת השארת פרטים בטופס הרשמה.

קידום של מנוי חינמי

אתרים רבים מציעים מנוי חינם כדי להתנסות במערכת וכך בעצם אוספים לידים של לקוחות פוטנציאלים. במידה ויש לכם מוצר שהוא באמת טוב, יש סיכוי גבוה שהמשתמשים בתקופת ההתנסות יהפכו בהמשך ללקוחות משלמים.

הצעת קופון הנחה

אפשר להקים דף נחיתה לטובת השארת פרטים וקבלת קופון הנחה לרכישת מוצר או שירות מסוים לזמן מוגבל.

תחרויות והגרלות 

יצירת תחרויות והגרלות יכולות למשוך קהל חדש שמתעניין במוצרים שלכם וישאיר את הפרטים.

איך לכתוב דף נחיתה 

הנושא של דף הנחיתה צריך להכיל בתוכו מענה או תשובה לחיפוש בגוגל לפתרון בעיה כלשהי. כך תוכלו גם לקדם את דף הנחיתה במנוע החיפוש של גוגל.

ליצירת דף נחיתה בחינם לחצו כאן

כמו כן, מומלץ לבדוק מה המתחרים שלכם עושים וללמוד מהם. אם זה עובד להם זה יעבוד גם בשבילכם, רק חשוב לא לחקות יותר מדי ולשמור על יצירתיות וייחודיות.

זיהוי בעיה שאתם יכולים לפתור ללקוחות הפוטנציאלים שלכם באמצעות המוצר או השירות – כתבו על כך. נסו לייצר עניין עם התוכן, כתבו את הטקסט כאילו שאתם מדברים עם הקוראים שלכם.

זהו את מילות המפתח שרלוונטיות לבעיה או למוצר שלכם.

צרו זוית ראיה חדשה לבעיה, אפשר להשתמש בעובדות, בנתונים או בנקודת מבט שונה.

השתמשו באימג’ שמושך תשומת לב עם צבעוניות וניגודיות. משהו מעניין ומיוחד שיסקרן את הקורא לצפות ולהשאר בדף ואף לקרוא את הטקסטים.

צרו פסקה ראשונה יצירתית ומרתקת שתגרום למבקרים בעמוד להמשיך לקרוא. כמו למשל- אתם יודעים למה אנשים לא מצליחים ..

צרו קריאה לפעולה ישירה וברורה עם בטחון – מסר אחיד וברור – לחצו כאן עכשיו

הוספת אייקונים של שיתוף ברשתות חברתיות – תמיד יכול לעזור ולגרום לחשיפה בקרב קהל נוסף.

דפי נחיתה מעוצבים

ליצירת דף נחיתה בחינם לחצו כאן

 

כאשר אתם בונים דף נחיתה, בקשו מאנשים שעובדים איתכם ומחברים לתת לכם חוות דעת לגביו, האם הוא עונה על צורך, האם הוא גורם להם לרצות לרכוש, או לעשות פעולה כלשהי.

שאלו אותם האם הדף נחיתה שלכם מייצר אצלהם רגש כלשהו?

במידה ואתם רואים שאין אחוזי המרה גבוהים, צרו שתי גרסאות שונות ונסו לבדוק איזו מהן מביאה אחוזי המרה גבוהים יותר.

דף נחיתה בחינם

תוכלו לייצר דפי נחיתה בחינם באמצעות המערכת של OneTwoSale

ליצירת דף נחיתה בחינם לחצו כאן

Recommended Posts

Leave a Comment

Business person using laptop computer14