הודעות SMS – איך הן יכולות לעזור במקרה של מוצר פגום או תקלה מול לקוחות

Home / פרסום דיגיטל שיווק באינטרנט / sms הודעות / הודעות SMS – איך הן יכולות לעזור במקרה של מוצר פגום או תקלה מול לקוחות

הודעות SMS – איך הן יכולות לעזור במקרה של מוצר פגום או תקלה מול לקוחות

איך הודעות SMS יכולות לעזור במקרה של תקלה מול לקוחות , שליחת סמס ללקוחות ותיקון טעויות בעסק עם הודעות למניעת נזק מיתוגי ופגיעה במוניטין

נניח שיש לכם עסק.

נאמר שאתם נותנים בין היתר שירותים ומוכרים מוצרים.

לפעמים קורה שבעלי עסקים מוכרים מוצרים של ספקים חדשים שלא תמיד עומדים בסטנדרט הדרוש או בסטנדרט שאתם רגילים אליו.

למשל, אלה. מניקוריסטית, שעושה בניה בלק ג’ל, רכשה חומרים חדשים לעבודה ובניית ציפרניים מספק חדש שהיא לא מכירה.

אחרי 3 ימים של שימוש בחומרים שלו היא קיבלה טלפונים מארבע לקוחות שטענו שהתקלף להן הלק בציפרניים, דבר שלא אמור לקרות, היות ובמצב רגיל הלק אמור להחזיק למעלה משבועיים בלי להתקלף.

היא עברה על החומרים האחרונים שקנתה והבחינה שהריח באחד מהציפויים שבו היא משתמשת בדרך כלל, שונה.

היות ובמהלך הימים הללו היו לה כ-15 לקוחות שונות, היא הבינה כי עליה לפעול מהר על מנת שלא להרוס את המוניטין הטוב שבנתה לעצמה.

היא ניסחה הודעה ושלחה אותה לכל הלקוחות שלה דרך המערכת של ONE TWO SALE :

הי _____, גיליתי הרגע שאחד המוצרים החדשים שאיתם עבדתי על הציפרניים שלך, לא מגיב טוב וגורם לקילופים של הלק בטרם עת.

במידה ומתקלף לך הלק, את מוזמנת לעדכן אותי ולהגיע לתיקון ללא עלות כבר השבוע.

כמו כן, אם יש לך חברות שיגיעו דרכך אלי, תוכלי להנות מ-30 ש”ח הנחה בטיפול הבא.

תודה וסופשבוע נעים, אלה.

כך למעשה, היא מנעה משבר מול לקוחות והרס של השם הטוב שלה בגלל טעות “טכנית”. 

SMS728

במקרה הזה מדובר על לק לציפרניים, אך גם במקרים של מוצרים יקרים יותר, לפעמים קורה שגילינו טעות או תקלה במוצר שמכרנו ללקוחות ואנחנו חייבים להגיב בצורה מהירה.

שליחת הודעת SMS ללקוחות היא הדרך הכי טובה להעביר מסר עם אחוזי פתיחה גבוהים שעומדים על כ-98% בממוצע ותגובה מהירה.

במידה ואלה היתה מתעלמת מהמקרה וממתינה שהלקוחות יפנו אליה, ייתכן ולקוחות מסוימות היו מאוד מתאכזבות מרמת הביצוע ולא מעדכנות אותה ופשוט לא חוזרות.

שימור קשרי לקוחות 

מאוד חשוב כיום לבעלי עסקים לשמור על הקשר הרציף עם הלקוחות. לבדוק מה הצרכים שלהם, לשאול אם הם צריכים דבר נוסף, לבדוק את רמת שביעות הרצון שלהם ואם הם לא מרוצים , אז לפעול לתיקון העניין ולשביעות רצונם.

הרבה יותר קל למכור שוב ללקוח מרוצה מאשר להביא לקוח חדש.

לקוח מרוצה יביא לנו לקוחות חדשים וישמש כשגריר שלנו, במיוחד אם נתמרץ אותו.

הודעות SMS הן דרך מעולה לתקשורת מהירה ועדכנית עם הלקוחות. יש בהן גם משהו אישי יותר ,
כזה שגורם ללקוחות שלנו להעריך ולהרגיש שאנחנו באמת מתיחסים אליהם ולא שולחים מייל או הודעה לקונית שמיועדת לכולם.

כאשר יש לנו קשר אישי עם לקוחות יותר קל למכור להם.

אנחנו בונים איתם מערכת יחסים של אמון.

זו הדרך שלכם לבדל את עצמכם על פני המתחרים שלכם – צרו מערכת יחסים עם הלקוחות. 

לפתיחת חשבון בחינם במערכת OneTwoSale
עם פופ אפ לאתר, דפי נחיתה, מערכת דיוור אלקטרוני , הודעות SMS וניהול קמפיינים בחינם וללא עלות:
דיוור בחינם

 

Recommended Posts

Leave a Comment

דף נחיתה לדוגמאNotebook with Toolls and Notes about Blog,concept