בלוג לעסקים , SEO , אופטימיזציה לתוכן – הסוד של בלוגרים – יצירת טראפיק לאתר בצורה פאסיבית

Home / קידום אתרים SEO / בלוג לעסקים , SEO , אופטימיזציה לתוכן – הסוד של בלוגרים – יצירת טראפיק לאתר בצורה פאסיבית

בלוג לעסקים , SEO , אופטימיזציה לתוכן – הסוד של בלוגרים – יצירת טראפיק לאתר בצורה פאסיבית

בלוג לעסקים , SEO , אופטימיזציה לתוכן – הסוד של בלוגרים  – יצירת טראפיק לאתר בצורה פאסיבית – הנה כמה טיפים ליצירת אסטרטגיית תוכן עבור בלוג עסקי למשיכת תנועה

כל בעל עסק, בין אם הוא קטן , עצמאי או מנהל שיווק של עסק גדול, יודע שבשביל למשוך לקוחות, צריך לייצר תנועה לאתר.

מרבית בעלי העסקים גילו את הכלים של גוגל ופייסבוק של קידום ממומן שבעצם גורם לכם לשלם כסף עבור הופעה במנועי החיפוש של גוגל בתוצאות במקומות הראשונים.

שימוש במנגנון הזה אמנם ייצר טראפיק עבור האתר שלכם אבל רק בתנאי אחד – כל עוד אתם תשלמו, התנועה תזרום אליכם וכך גם לקוחות חדשים.

אך האם אתם באמת רוצים לשעבד את עצמכם לקידום ממומן?

לא הייתם מעדיפים שתנועה של גולשים ולקוחות רלוונטיים תזרום לאתר שלכם?

בלוגים של בלוגרים מובילים הם דרך נהדרת לשקף לבעלי עסקים כיצד גם הם יכולים לייצר תנועה בצורה אורגנית מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, כלומר תנועה של גולשים ללא תשלום.

לא הייתם רוצים שהעסק שלכם יופיע במקומות הראשונים בגוגל בלי להוציא מאות או אלפי שקלים בחודש על קידום ממומן ?

בואו נדבר על אסטרטגייה ליצירת תוכן של בלוגים:

אסטרטגיית תוכן לבלוגים

ייצור תוכן עם ערך 

בואו נסתכל רגע על בלוגים.

מה זה בלוג? בלוג זה יומן רשת. זה למעשה מקום ברשת שבו אנשים כותבים דברים ככל העולה על רוחם בלי כללים מיוחדים.

זה בעצם כל היופי בבלוג.

נסו לחשוב כמה פעמים יצא לכם לחפש מתכון לעוגה או טיפים לאיך לעשות משהו או המלצות למוצרים והתוצאות הראשונות שעלו לכם היו בבלוגים פרטיים ולא בהכרח באתרי התוכן הגדולים.

בדרך כלל, התכנים הללו נתנו לכם את מה שחיפשתם והיו ממוקדים לתוצאות החיפוש שלכם.

למה זה?

מאחר ומי שכתב אותם כתב במטרה לתת איזשהו ערך לגולשים.

זה יכול להיות מתכון, או טיפים שיחסכו לכם זמן או כסף, זה יכול להיות כל דבר שבסיום קריאת המאמר אמרתם לעצמכם –

איזה מזל שנתקלתי במאמר הזה, הוא חידש לי משהו!

עכשיו – נשאר לכם לחשוב מה התכנים שהלקוחות שלכם מחפשים שמתקשרים למוצר שלכם.

איך אתם יכולים לתת להם ערך?

ערך אפשר לתת בצורה ישירה או עקיפה.

אתם לא חייבים בהכרח “למכור” את עצמכם בכל כתבה.

למשל, אם יש לכם עסק להשכרת רכב ואתם רוצים להתמקד במכוניות משפחתיות,

אתם יכולים לכתוב בלוג עם טיפים לטיולים משפחתיים, טיפים להשכרת רכב למשפחה, טיפים לאבזור הרכב בעת נסיעה עם ילדים וגם טיפים בנושאים שונים הקשורים להשכרת רכב ומה חשוב לבדוק.

כך למעשה תוכלו לייצר תוכן שיתן ערך לגולשים.

נאמר וכתבתם מאמר על טיפים לנסיעה עם ילדים ברכב.

המאמר יצא מאוד שימושי ויעיל עם טיפים שבאמת חשבתם איך לייעל את החוויה של ההורים כשהם נוסעים עם הילדים.

בצד המאמר או בתחתית שלו יש באנר עם הצעה אטרקטיבית להשכרת רכבים למשפחות.

בנוסף, בתוך כל אחד מעמודי האתר אתם מטמיעים פיקסל מעקב של פייסבוק וגוגל, שפשוט אוסף את הנתונים של הגולשים ויכול לאפשר לכם לפרסם להם דרך מודעות גוגל או פייסבוק בהמשך.

זאת היות ואתם יודעים שאם הם נכנסו למאמר על טיפים להשכרת רכב, יש סיכוי סביר שאפשר יהיה להמיר אותם ללקוחות כי הם בדיוק מחפשים השכרת רכב – את המוצר שאתם מציעים!

הם כבר אצלכם באתר. אם הם לא הזמינו, אתם פשוט מוציאים להם פרסום היכן שהם גולשים – רימרקטינג. 

כך אתם משפרים את סיכויי ההמרה של התנועה באתר שלכם ללקוחות.

אנשים קוראים את המאמר שלכם.

הם אוהבים אותו.

הם מרגישים שהוא תרם להם במשהו.

יש סיכוי טוב שהם ישתפו אותו אם בתחתית המאמר יופיע כפתור של שתף ברשת עם הנעה לפעולה.

הם משתפים את המאמר שלכם.

אתם מגיעים לחברים שלהם שגם הם הורים לילדים שבמקרה אחד מהם בדיוק מתכנן להשכיר רכב או שיש לו אורחים מחול במשרד והוא יזדקק לשירותי השכרת רכב מתישהו בקרוב.

החברים שלהם אוהבים את המאמר שלכם וגם הם משתפים אותו לחברים שלהם.

התוצרים לעסק שלכם מבלוג עסקי:

אתם מקבלים יותר חשיפה ללקוחות פוטנציאלים חדשים

הדירוג שלכם בגוגל משתפר היות וגוגל מזהה שיש תנועה לאתר שלכם ושהתכנים מספיק מעניינים בשביל להשאיר את הגולשים באתר במשך מספר דקות – מה שאומר שהאתר שלכם יהפוך להיות רלוונטי בתחום שבו התוכן עוסק.

אחרי שתייצרו כמה עשרות כתבות תוכן, תוכלו לקבל תנועה בצורה שוטפת ורציפה מגוגל תוך חודשיים שלושה עם הרבה לקוחות פוטנציאלים.

כך שלמעשה, האתר עובד בשבילכם ולא אתם בשבילו!

אתם חוסכים זמן וכסף ובזמן שאתם נחים בחופשה בסופשבוע או ישנים בלילה, אנשים שיחפשו השכרת רכב, יגיעו לאתר שלכם.

נתנו את הדוגמה של השכרת רכב אך זה תקף לגבי כל תחום למעשה.

כאשר אתם מייצרים בלוג עסקי עם תוכן, אתם יכולים לשלוט בקהל שיכנס אליכם לאתר, לכוון לקהל ספציפי באמצעות בחירת נושאים מסוימים ומילות חיפוש.

איך עושים אופטימיזציה לתוכן ובוחרים מילות מפתח נכונות – מה אנשים מחפשים?

לשם כך , אנחנו נשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל – Keyword planner

באמצעותו נוכל לשים ביטוי מסויים ולקבל מאות ביטויי מפתח שמתקשרים לביטוי הספציפי הזה עם פירוט מדויק של מה אנשים מחפשים.

הנה דוגמה מתוך מסך החיפוש של Keyword planner

ערכנו חיפוש לביטוי “השכרת רכב למשפחה”

כפי שתוכלו לראות, לביטוי השכרת רכב למשפחה אין כמעט חיפושים אך לביטוי “השכרת רכב” יש בין 10 אלף ל-100 אלף חיפושים בחודש.

לביטוי השכרת רכב בארץ יש בין 1000 ל-10 אלף חיפושים בישראל.

על כן, ניתן להסיק , שהתוכן שלנו צריך לעסוק בביטויים “השכרת רכב בארץ” וגם “השכרת רכב” בוריאציות שונות עם תכנים שיתנו ערך למבקרים באתר שלכם.

השכרת רכב

אבל איך מייצרים תוכן עם ערך? איך נדע מה הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מחפשים?

במיוחד כאשר יש לכם עסק קיים, זה מאוד פשוט.

שבו יחד עם צוות המכירות וכתבו את כל השאלות הכי נפוצות שאתם נתקלים בהן מלקוחות חדשים ומתעניינים.

כך תוכלו למעשה למפות רשימה של נושאים וכתבות לבלוג העסקי שלכם שיופיע באתר כקטגוריה של מאמרים או בלוג.

אם למשל אחת השאלות הנפוצות היא “האם יש לכם אפשרות להשכיר בוסטר לילד לרכב”?

אז תוכלו לכתוב מאמר בנושא של:

“בוסטר או מושב בטיחות ברכב שכור”

מרבית הסיכויים שהרבה לקוחות פוטנציאלים שלכם יחפשו זאת במנועי החיפוש ברשת טרם פנייתם לחברה להשכרת רכב.

תוכלו לכתוב על הנושא, על חשיבות מושב הבטיחות ברכב שכור ואף לתת טיפים לנסיעות ארוכות עם ילדים ברכב במסגרת המאמר.

וכמובן, להוסיף קישור אל דף נחיתה להשארת פרטים ללידים שיש בו גם טלפון ליצירת קשר והזמנה מיידית.

ואם כבר יש לכם בלוג או תוכן באתר – אופטימיזציה של תוכן

בדקו ונתחו את נתוני הסטטיסטיקות של האתר שלכם באמצעות גוגל אנליטיקס.

בדקו מהם הדפים הפופולארים באתר ולאיזה דפים אנשים כמעט לא נכנסים.

לדפים החלשים פשוט תוכלו לעשות אופטימיזציה באמצעות חיפוש של נושא המאמר במערכת של כלי מילות המפתח של גוגל

ואז פשוט לשנות כותרת ולהוסיף את ביטוי המפתח וביטויים קשורים לתוך התוכן , לערוך מחדש, להוסיף תמונה מדליקה וצאו לדרך!

אם אתם צריכים דפי נחיתה לעסק, או באנר פופ אפ מעוצב ללכידת לידים, תוכלו לפתוח כבר עכשיו חשבון חינמי במערכת של Onetwosale  ממש כאן ולהתחיל להגדיל את כמות הלקוחות שלכם במיידי. 

לפתיחת חשבון ללא עלות לחצו כאן

Recommended Posts

Leave a Comment

דפי נחיתהClose up of hand with laptop and social media network icons