אתר מותאם לנייד – אתר מותאם למובייל – מה חשוב לדעת כשעושים שיווק דיגיטלי לעסק

Home / אתרי אינטרנט / אתר מותאם לנייד – אתר מותאם למובייל – מה חשוב לדעת כשעושים שיווק דיגיטלי לעסק

אתר מותאם לנייד – אתר מותאם למובייל – מה חשוב לדעת כשעושים שיווק דיגיטלי לעסק

אתר מותאם לנייד -חוקי המשחק השתנו, איך תדעו אם יש לכם אתר מותאם למובייל – מה חשוב לדעת כשעושים שיווק דיגיטלי לעסק – איך לעמוד בסטנדרטים של גוגל ?

האם אתם מודעים לכך שכאשר פונים לעצב פרסומות או מדיה עבור תכנים במובייל, יש כמה חוקים שעובדים קצת אחרת מפרסום עבור תצוגה בדסקטופ של מחשב נייח?

ובכן, יש כמה דברים שאתם צריכים להתחשב בהם.

מאחר וכיום נתוני הגלישה מראים שכ-80 אחוז מתנועת האינטרנט באתרי תוכן מגיעה מסמארטפונים שהוא טראפיק במובייל , חשוב לייצר התאמה למגמה הזו ששינתה את פני הפרסום.

במאמר שלפניכם תוכלו לקבל מספר המלצות קלות ליישום שישפרו את נראות המודעות והפרסומים שלכם במובייל.


האם יש לכם אתר מותאם למובייל או אתר מותאם לנייד ?

ראשית, ודאו שהאתר שלכם מותאם למובייל, תוכלו לעשות זאת באמצעות הקישור הבא:

בדיקת התאמה למובייל של גוגל

זו בדיקה דרך גוגל כדי לראות שהאתר שלכם נסרק בצורה תקינה על ידי מנוע החיפוש של גוגל, זה בהחלט יכול להשפיע על הדירוג שלו.


הקטנת משקל ושיפור מהירות האתר

דאגו להקטין את התמונות שלכם באתר על מנת שלא יהיה להן יותר מדי משקל בעת טעינת הדף.

זה גם משפיע על מהירות הטעינה של הדפים, חוויית הגלישה של המבקרים והדירוג שלכם בגוגל.

תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם דרך מנוע של גוגל, ולקבל המלצות לשיפור במידת הצורך.

בדיקה זו נקראת PageSpeed Insights ותוכלו לבצע אותה כאן בקישור: 

בדיקת מהירות טעינה של אתר אינטרנט

יש לכם אפשרות לבדוק מהירות טעינה של האתר במובייל או בדסקטופ.

במידה ויש לכם תמונות כבדות, מומלץ להשתמש בתוסף לכיווץ תמונות כמו למשל WP-SMUSH אם אתם בוורדפרס – תוסף חינמי לכיווץ תמונות וקבצים מבלי לפגוע באיכות התמונה.

כמו כן, רווחו את השורות והפסקאות של התוכן שלכם באתר, וודאו שהפונטים לא קטנים מדי ומומלץ לשלב תמונות בכתבות ארוכות על מנת שלא לייגע את הגולשים בטקסט ארוך מדי בלי הפסקה.

התצוגה של התכנים במובייל הרבה יותר קטנה ומעייפת את העין לעומת תצוגה במסך גדול של מחשב.


שילוב הטבות לגולשים

תוכלו לשלב בתוך התכנים קופונים להורדה או הדפסה, או קודים להנחה במידה ויש לכם חנות אינטרנטית. כך יהיה לכם איזשהו מדד לגבי איכות הפרסום.


מבצע 20 הודעות SMS חינם - הודעות סמס לכל הרשתות - חבילות מסרונים ב-2 אג' לכל הודעת SMSשעות הדיוור ללקוחות שלכם

במידה ואתם עושים פעולות שיווק כגון הודעות SMS או דיוור ללקוחות, דאגו לבצע אותם בשעות היום, שעות הבוקר עד שעות הצהריים או שעות הערב המוקדמות.

כאשר אתם יושבים על דיוור או כל מידע שיווקי שאמור לצאת ללקוחות שלכם, השתדלו לעשות זאת בשעות היום, או לפחות לעבוד על זה במהלך השעות העירניות שלכם על מנת להמנע מטעויות כתיב, ניסוח או חוסר תשומת לב שעלול לפגוע בכם בסופו של דבר.

כמו כן, המנעו משליחת מסרים שיווקיים ללקוחות במהלך סופי שבוע או חגים, אלא אם כן מדובר על מבצע לחג, וגם אז, השתדלו לשלוח בשעות הבוקר.


פרסומים וקידומים באמצעות התוכן באתר שלכם.

בתקופה שבה מרבית האנשים צרכו תוכן דרך מחשב שולחני, היה נוח לקדם דברים באתר באמצעות שימוש בבאנרים.

יש שיטענו שבאנרים הם פחות אפקטיביים כיום, אך במידה ויש לכם תמונה יפה וצבעונית, מסר חד ומדוייק ומבצע אטרקטיבי, אתם תגלו שאנשים כן מקליקים על באנרים.

אם יש לכם מבצע או מוצר חדש שתרצו לקדם, למה לא לעשות זאת דרך האתר שלכם באמצעות הבלוג או מאמרים באתר? 

אתם אפילו לא חייבים להשתמש במערכת הגשה לבאנרים.

תוכלו פשוט למקם בתוך כל אחד מעמודי התוכן קוביה של באנר בגודל של כ-300 על 300 פיקסלים, כזו שנראית היטב במובייל כמו זו למשל:

81ba17c7-f19e-4d42-a80a-aaf98cd2435a

באופן כזה אנשים יוכלו לראות את המודעה משולבת בתוכן, ואין מצב שהם יפספסו אותה.

כמובן שכדאי שהיא תפתח בחלון חדש על מנת שלא להוציא את הגולשים מאותו העמוד בו הם ביקרו באתר ולהגדיל את זמני הצפיה בעמודים.

Recent Posts

Leave a Comment

pexels-photo-278918The small boy