למה כדאי להשקיע על יצירת תוכן לאתר בלוג לעסק במקום קידום ממומן גוגל או פייסבוק

Home / אתרי אינטרנט / למה כדאי להשקיע על יצירת תוכן לאתר בלוג לעסק במקום קידום ממומן גוגל או פייסבוק

למה כדאי להשקיע על יצירת תוכן לאתר בלוג לעסק במקום קידום ממומן גוגל או פייסבוק

  למה כדאי להשקיע על יצירת תוכן לאתר בלוג לעסק במקום קידום ממומן גוגל או פייסבוק. כיום בעלי עסקים רבים מבזבזים כסף רב על קידום ממומן.
הנה עוד דרך להביא טראפיק של קהל היעד המבוקש.

במהלך השנה האחרונה השיווק הדיגיטלי עבר שינוי די משמעותי.

בעקבות הגדילה של הרשתות החברתיות והתוכן הויראלי, סף הגירוי של הגולשים רק הולך ועולה.

היום, בשביל לגרום להם לראות או לקרוא את המסר שלך אתה צריך לרגש אותם ולהביא להם משהו שונה.

אם עד לפני שנה מרבית הקמפיינים בדיגיטל כללו באנרים וחומרים גראפיים, היום הגולשים כל כך מופצצים בתוכן ויזואלי מכל עבר כך שרובם למדו כבר לסנן את הבאנרים והתכנים השיווקיים.

בין אם באמצעות חוסמי פרסומות שכיום יש כבר בלמעלה מ-50% מהדפדפנים או באמצעות העובדה שהעין למדה כבר לסנן את כל מיקומי המדיה השונים.

כך שפרסום באמצעות באנרים הפך להיות כיום הרבה פחות אפקטיבי מבעבר.

אז למעשה מה הגולשים מחפשים ברשת?

  • תוכן.
  • מידע.
  • אינפורמציה
  • ערך.

אז בואו ניתן להם את זה..

בשנה האחרונה ניתן לראות איך מרבית הקמפיינים הפרסומיים עובדים יותר על תוכן ופחות על מדיה.


למה תוכן?

כי אנשים מחפשים מידע בגוגל ותוכן שרלוונטי עבורם.

אם תתנו לקהל שאתם רוצים להגיע אליו את התוכן שהוא צריך, תוכלו גם לשווק לו.

איך משווקים עם תוכן?

נותנים לגולש קודם כל מה שהוא צריך, ערך, משלבים בדרכים יצירתיות את המוצר או השירות שלך בתוכן שהלקוח הפוטנציאלי חיפש ברשת.

ואז הגעתם אליו בדרכים עקיפות.

אם תתנו מידע מעניין, הלקוח יקרא אותו.

דרך נוספת לשיווק ללקוחות שלכם היא יצירת תכנים שמתאימים לפרופיל של הלקוח הפוטנציאלי שלכם ו”צביעה” שלהם באמצעות פיקסל של רימרקטינג.

לאחר מכן אפשר לעשות קמפיין ממומן בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין ולהציע להם באנרים בערוצי המדיה השונים.

אפשר גם להציע באמצעות כלים כמו טאבולה שמציעים פרסום של קוביות תוכן לפי קהלי יעד באתרי תוכן ומדיה גדולים.

כך למעשה, אתם מגיעים בדרכים עקיפות ללקוחות הכי מדויקים שלכם.

Notebook with Toolls and Notes about Blog,concept

Notebook with Toolls and Notes about Blog,concept

מה זה צביעה של לקוח? מה זה פיקסל רימרקטינג?

כיום זו כבר עובדה ידועה שעל מנת שלקוח יקנה בסוף מוצר או שירות מסוים לאחר שנחשף אליו, ככל שהוא יתקל בו יותר פעמים ברשת, כך הסיכוי שהוא יקנה את המוצר רק הולך ועולה.

ברגע שהלקוח נכנס לתוכן שמעניין אותו שעוסק בנושא שקשור לתחום העיסוק שלכם, אפשר להטמיע בעמוד פיקסל.

פיקסל הוא קוד HTML – מעין תג של גוגל או פייסבוק שאותו אפשר לייצר מתוך חשבון הפרסום שלכם ב – ADSENSE או פייסבוק.

את התג הזה אתם מטמיעים בתוך עמוד תוכן ספציפי או בתוך האתר.

לאחר מכן, מגדירים את קהל היעד שלנו דרך מערכת הפרסום ואפשר לעשות קמפיין של קידום ממומן באמצעות גוגל או פייסבוק.

רק שהפעם, התוצאות יהיו יותר ממוקדות ויותר גבוהות, בשל העובדה שאנחנו יודעים בדיוק מי קהל היעד שאליו המודעות יגיעו.
אנחנו יודעים שהוא התעניין בנושא מסויים וקרא כתבה או כתבות מסויימות, או ביקר באתר מסוים

כך בעצם נוכל להתאים קמפיין או מוצר בהתאם למה שהוא כבר ראה ויהיה לנו יותר קל למכור לו.

זה נקרא רימרקטינג.

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר קניות כלשהו ואחר כך באנרים של אותו האתר “עוקבים” אחריכם בכל מקום שבו אתם גולשים ברשת?

זה ריטרגטינג.

כלומר, נכנסתם לאתר מסוים, זוהתם כלקוח פוטנציאלי ומישהו זיהה את הצורך שלכם והחליט למכור ולשווק לכם את המוצר באמצעות “מרדף”.

יש גם אלמנט פסיכולוגי מסוים שפתאום אתם רואים את אותו המוצר בכל מקום או את המותג,

וזה נראה כאילו שהם מפרסמים המון ומוכרים, אבל למעשה רק אתם רואים את הקמפיין הזה.

ואז, אם המוצר עונה לכם על הצורך, ואם תפגשו אותו בבאנרים ובתכנים, יש סיכוי טוב שתגלו בו עניין רב יותר ובסוף אולי אפילו תבצעו רכישה.

לכן, כיום , עדיף לבעלי עסקים לייצר תוכן רלוונטי לפרופיל של הלקוחות הפוטנציאלים שלו.

כאשר ניתן ללקוח את המידע שהוא צריך, הוא יגיע אליו דרך גוגל.

אם אתם רוצים לחזק נישה מסויימת באתר שלכם מבחינת תוכן – תכתבו על הנושא.

תעלו 10-15 תכנים באותו נושא ותוכלו לייצר לעצמכם בולטות ונראות מבחינת גוגל ולחזק את האתר שלכם בנישה ספציפית, לייצר מצב שבו גוגל יקדם אתכם מבחינה אורגנית.

כיום בעלי עסקים רבים משקיעים מאות ואלפי שקלים בקידום ממומן ב גוגל או פייסבוק .

ההמלצה שלנו – תשקיעו מחצית מהתקציב ביצירת תוכן או שתייצרו תוכן בעצמכם,

תטמיעו קודים של רימרקטינג לאיסוף דאטה של היוזרים שנכנסים לאתר

לאחר מכן תקימו קמפיין בגוגל, פייסבוק וטאבולה ותפרסמו לקהל הזה שכבר ביקר באתר שלכם.

ככל שיהיה לכם יותר תוכן באתר, כך יהיו לכם תשתיות שיחזיקו יותר זמן ויעבדו בשבילכם מול גוגל וימשכו את קהל היעד שאתם צריכים.

זאת מבלי שתצטרכו להוציא כסף כדי לייצר תנועה לאתר, היא פשוט תגיע באופן אורגני.

לפתיחת חשבון בחינם במערכת OneTwoSale עם פופ אפ לאתר, דפי נחיתה, מערכת דיוור אלקטרוני , הודעות SMS וניהול קמפיינים בחינם וללא עלות:
לחצו כאן 

LANDING468

Recommended Posts

Leave a Comment

red-hands-woman-creativeBusiness person using laptop computer